점포의 디자인 환경요인이 감정반응과 재방문의도에 미치는 영향
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저자
권민택
나광진
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제어번호
105961870
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학술지명
브랜드디자인학연구
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권호사항
Vol.
16
No.
4
[
2018
]
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발행처
사단법인 한국브랜드디자인학회
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자료유형
학술저널
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수록면
115-124
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언어
Korean
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출판년도
2018
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등재정보
KCI등재
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판매처
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점포의 디자인 환경요인이 감정반응과 재방문의도에 미치는 영향' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제 |
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동일주제 총논문수 |
논문피인용 총횟수 |
주제별 논문영향력의 평균 |
1,938
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0
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주제별 논문영향력
논문영향력
주제 |
주제별 논문수 |
주제별 피인용횟수 |
주제별 논문영향력 |
주제분류(KDC/DDC) |
예술
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1,963
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0
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계 |
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1,963
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0
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* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수 |
0
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점포의 디자인 환경요인이 감정반응과 재방문의도에 미치는 영향' 의 참고문헌
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Thoughts on the Relations between Emotion and Cognition
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The relationships among overall quick-casual restau-rant image, perceived value, customer satisfaction, and behavioral intentions
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The influence of background music on the behavior of restaurant patrons
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The effects of color in store design
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The Influence of Multi Store Environment Cues on Perceived Merchandise Value and Patronage Intentions
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The Experientia l Aspects of Consumption
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Regulatory Concerns and Appraisal Efficiency
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Managing Services Marketing
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Goal-Relevant Emoti onal Information
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Assessing the effects of quality, Value, and customer satisfaction on consumer behavioral intentions in service environments
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Action, emotion, and personality: Emerging conceptual integration
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