사범계열과 비사범계열 대학생의 캡스톤 디자인 수업에 대한 학습경험과 학습성과 인식 차이
'
사범계열과 비사범계열 대학생의 캡스톤 디자인 수업에 대한 학습경험과 학습성과 인식 차이' 의 참고문헌
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
박사
-
-
-
-
사회맞춤형 산학협력 선도대학 육성사업 기본계획: 사회맞춤형 학과 중점형
-
-
박사
-
-
-
-
-
-
-
-
-
대학교육의 실용성 및 융합성 제고를 위한 연구-
-
-
-
-
-
-
-
-
“현장적용 사례를 통한 융합인재교육(STEAM)의 이해”
-
-
The relationship between career motivation and self-efficacy with protégé career success
-
The influence of affective teacher-student relationships on students’ school engagement and achievement a meta-analytic approach
-
-
London’s career motivation theory : An update on measurement and research
-
Learning in Adulthood: A comprehensive
-
-
Intrinsic and extrinsic motivations: Classic definitions and new directions
-
Integration of theory and practice : Experiential learning theory and nursing education
-
Improving impact studies of teachers’ professional development: Toward better conceptualizations and measures
-
How college affects students: A third decade of research (Vol. 2)
-
Do psychosocial and study skill factors predict college outcomes? A meta-analysis
-
Applying learning outcomes concepts to higher education. An overview
-
-
2018년 업무계획: 교육이 희망이 되는 사회
'
사범계열과 비사범계열 대학생의 캡스톤 디자인 수업에 대한 학습경험과 학습성과 인식 차이'
의 유사주제(
) 논문