온라인 학습을 위한 학생 피드백 분석 기반 콘텐츠 재구성 추천 프레임워크
-
-
저자
최자령
김수인
임순범
-
제어번호
105945351
-
학술지명
멀티미디어학회논문지
-
권호사항
Vol.
21
No.
11
[
2018
]
-
발행처
한국멀티미디어학회
-
발행처 URL
http://www.kmms.or.kr
-
자료유형
학술저널
-
수록면
1353-1361
-
언어
Korean
-
출판년도
2018
-
등재정보
KCI등재
-
판매처
'
온라인 학습을 위한 학생 피드백 분석 기반 콘텐츠 재구성 추천 프레임워크' 의 참고문헌
-
-
-
-
Successful Classroom Deployment of a Social Document Annotation System
-
Rich Review++: Deployment of a Collaborative Multi-modal Annotation System for Instructor Feedback and Peer Discussion
-
Mudslide: A Spatially Anchored Census of Student Confusion for Online Lecture Videos
-
-
Elivate:A Real-Time Assistant for Students and Lecturers as Part of an Online CS Education Platform
-
Design of Evolutionary u-Learning Using Intelligent Agent with Machine Learning
-
Design and Implementation of Customized Learning System for Reusable Learning Objects
-
'
온라인 학습을 위한 학생 피드백 분석 기반 콘텐츠 재구성 추천 프레임워크'
의 유사주제(
) 논문