배달앱 불만족 및 불평 관련 변수에 따른 불평행동에 관한 연구: 불평 성공가능성의 조절효과를 중심으로
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배달앱 불만족 및 불평 관련 변수에 따른 불평행동에 관한 연구: 불평 성공가능성의 조절효과를 중심으로' 의 참고문헌
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중국내 음식배달 앱 서비스의 고객만족도 분석 및 시사점
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주문은 편안 배달앱, 까다로운 취소 환불로 소비자불만 높다
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소비자의 대형마트와 전통시장에 대한 불평행동의도에 관한 연구
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소비자 신상 알아내 협박, 성희롱하는 점주들…구멍 뚫린 배달앱 안전망
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배달앱 서비스, ‘앱 주문 시스템’보다 ‘음식제공 서비스’만족도 낮아
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배달앱 ‘소비자 피해’, 규제 필요” vs 시장 자율”
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배달서비스 관련 소비환경 실태조사결과 보도자료
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‘음식 부실하다’ 배달앱에 후기썼더니 음식점 주인이 욕하고 협박해” 국민권익위, 공정위에 ‘모바일 배달앱 이용 소비자 보호 강화’ 방안 제도개선 권고
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[구멍뚫린 소비자 규정]배달앱 피해 급증하지만 보호 장치 없어”
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Voice, exit and negative wordmouth behaviors : An investigation across three service categories
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Toward a theory of consumer complaining behavior
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The effects of distributive, procedural and interactional justice on post complaint behavior
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Selected determinants of consumer satisfaction and complaint reports
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O2O (Online to Offline)가 대세일까?
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Negative word of mouth by dissatisfied consumers: A holistic approach
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Modeling choices among alternative responces to dissatisfaction
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Model of Consumer Satisfaction Formation : An Extension
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Intensity of dissatisfaction and consumer complaint behaviors
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Hausknecht, D. R.(1999). The effect of simplifying the complaint process:A field experiment with the Better Business
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Essentials of services marketing
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Consumer complaint intentions and behavior: Definitional and taxonmical issues
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Consumer complaining and world mouth activities : Field evidence
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Consumer attitudes toward complaining and the prediction of multiple complaint responses
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Complaints redress, and subsequent purchases of medical services by dissatisfied consumers
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Angry customers don't come back, they get back : The experience and behavioral implications of anger and dissatisfaction in services
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A cognitive model of the antecedents and consequences of satisfaction decisions
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15조 음식 배달 시장을 잡아라...우버이츠·카카오·네이버 삼파전
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