주문형 비디오(VOD) 이용동기, 이용행위, 만족감 연구
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주문형 비디오(VOD) 이용동기, 이용행위, 만족감 연구' 의 참고문헌
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방송통신위원회, 2014년 방송매체이용행태 조사 결과 발표
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거실을 점령하라 … TV 삼키는 구글, 애플, 아마존
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VOD 이용과 효과의 관계 연구: 심리적, 사회적 요인, 이용동기, 이용행위, 수용자 활동을 중심으로
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VOD 서비스 확대로 인한 시청 행태 변화가 방송시장에 미치는 영향
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The variable influence of audience activity on media effects
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The uses of mass communications: Current perspectives on gratifications research
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The role of theory in uses and gratifications studies
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The gratifications of pager use : Sociability, information-seeking, entertainment, utility, and fashion and status
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The Uses of Mass Communications: Current Perspectives on Gratifications Research
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The Sage handbook of mass media effects
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Television use by children and adolescents
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Relations between gratification sought and obtained : A study of television news
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Predictors of internet use
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Mobile apps in APAC: 2016 report
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Mass Communication research and the study of popular culture
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Effects of subscription video on demand on the us movie industry: Analysis of windowing strategy
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Cutoff criteria for fit indexes in covariance structure analysis : Conventional criteria versus new alternatives
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Conceptualization and Measurement of Interpersonal Communication Motives
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Audience activity and television news gratification
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Audience activity and soap opera involvement : A uses and effects investigation
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An examination of television viewing motivations
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2017년 7월 이동전화 및 시내전화 가입자 번호이동 현황
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주문형 비디오(VOD) 이용동기, 이용행위, 만족감 연구'
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