학생 피드백에 기반한 교수활동 질 관리 방안 연구: C대학교 사례를 중심으로
'
학생 피드백에 기반한 교수활동 질 관리 방안 연구: C대학교 사례를 중심으로' 의 참고문헌
-
-
-
-
-
-
-
-
의사소통행위이론 1권: 행위합리성과 사회합리화
-
-
-
-
-
-
-
-
대학의 학업지원, 교수-학생 교류, 능동적 ․ 협동적 학습 및 학업도전의 구조적 관계 분석
-
-
-
대학의 강의 질 개선을 위한 강의평가 문항 분석: 서울대학교 이공계열 교양과목을 중심으로
-
대학에서의 교수・학습활동과 의사소통, 수업만족도에 관한 연구- 교수자와 학습자간 인식차이와 영향요인을 중심으로
-
-
-
-
-
-
박사
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
박사
-
-
-
-
-
-
-
-
-
강의평가 주관식 응답에 나타난 교수와 학생의 의견 차이 비교 분석: 강의의 장·단점 의견에 대한 네트워크 및 내용분석
-
-
-
-
Tugboats and tennis games : Preservice conceptions of teaching and learning revealed through metaphors
-
The effect of student-faculty interaction in the 1990s
-
The conditions of learning and theory of instruction
-
The Global Fourth Way: The Quest for Educational Excellence
-
Teaching as designing : Preparing pre-service teachers for adaptive teaching
-
Teacher-written feedback : Student perceptions, teacher self-assessment, and actual teacher performance
-
-
-
Student evaluation. The faculty responds
-
Round girls in square computers : Feminist perspectives on the aesthetics of computer hardware
-
Pre-service teachers’ perceptions on development of their IMD competencies through TPACK-based activities
-
-
Instructor competency: The standards
-
Instructional design expertise : How will we know it when we see it
-
Improving college teaching
-
First principles of instruction. Educational Technology Research & Development
-
Feedback in first year: A landscape snapshot across four Irish higher education institutions
-
-
Designing and instructional design
-
Designing a great syllabus
-
Beyond instructional design : Making learning design a reality
-
-
Alterität pluralität, gerechtigkeit. Randgänge der Pädagogik
-
-
A principle based model of instructional design
-
2016년도 학부교육 선도대학 육성사업(ACE) 기본계획
-
'
학생 피드백에 기반한 교수활동 질 관리 방안 연구: C대학교 사례를 중심으로'
의 유사주제(
) 논문