중국 자동차 산업 구조의 한계 요인: 중앙의 이념과 지방 보호주의를 중심으로
'
중국 자동차 산업 구조의 한계 요인: 중앙의 이념과 지방 보호주의를 중심으로' 의 참고문헌
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
政府干预失灵诱发产能过剩与治理研究—以我国汽车产业为例
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
关于印发工业转型升级规划(2011-2015年)的通知
-
-
-
-
产能过剩的概念、判断指标及其在部分行业测k中的应用
-
-
中国汽车产业的自主创新-探析 “以市场换技术”战略失败的体制根源
-
-
-
-
“供给侧”改革与政府产业干预模式转型—基于汽车行业的若干思考
-
The Third Globalization: Can Wealthy Nations Stay Rich in the Twenty-First Century?
-
The Advance of the State in Contemporary China: State-market Relations in the Reform Era
-
-
-
Industry policy with Chinese characteristics: a multi-layered model
-
Ideas, institutions, and policy change
-
-
-
-
Chinese Dilemma: 170 Auto Makers; Local Government Incentives Keep Small Companies Expanding Even as Beijing Tries to Encourage Industry Consolidation
-
China’s “New Regionalism”: Subnational Analysis in Chinese Political Economy
-
China’s 13th Five-Year Plan: Implications for the Automobile Industry
-
-
-
-
Business, Government and Economic Institutions in China
-
-
'
중국 자동차 산업 구조의 한계 요인: 중앙의 이념과 지방 보호주의를 중심으로'
의 유사주제(
) 논문