브랜드네임 언어유형이 브랜드 개성과 애호도에 미치는 영향
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브랜드네임 언어유형이 브랜드 개성과 애호도에 미치는 영향' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제 |
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동일주제 총논문수 |
논문피인용 총횟수 |
주제별 논문영향력의 평균 |
1,938
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1
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주제별 논문영향력
논문영향력
주제 |
주제별 논문수 |
주제별 피인용횟수 |
주제별 논문영향력 |
주제분류(KDC/DDC) |
예술
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1,963
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1
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계 |
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1,963
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1
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* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수 |
0
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브랜드네임 언어유형이 브랜드 개성과 애호도에 미치는 영향' 의 참고문헌
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‘M y’ Brand or ‘Our’ Brand: The Effects of Brand Relationship Dimensions and Self-construal on Brand Evaluations
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The Impact of Linguistic Differences on International Brand Name Standardization
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The Effects of Personality Trait and Brand Personality on Brand Preference
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Strategically Desirable Brand Name Characteristics
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Managing Corporate and Brand Identities in the Asia-Pacific Region
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Localization in International Branding
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Localization in International Branding
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Linkages Betwee n Brand Personality and Brand Loyalty
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Language and Consumer Memory
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Impact of Brand Personality on PALI
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Dimension of Brand Personality
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Brand Related Information as Context
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A Model of Fan Identification
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