소비생활여건, 소비자역량, 소비자시장평가가소비생활만족에 미치는 영향력에 대한 연구
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소비생활여건, 소비자역량, 소비자시장평가가소비생활만족에 미치는 영향력에 대한 연구' 의 참고문헌
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항공사 상용고객우대제도와 서비스품질이 고객만족과 애호도에 미치는 영향
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서비스 품질 측정모형의 우수성 비교 : SERVQUAL모형, Grönroos모형, 3차원품질모형을 중심으로
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“서비스 품질의 측정과 기대효과에 대한 재 고찰:KS-SQI모 형의 개발과 적용”
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The Dimensionality of Consumption Emotion Patterns and Consumer Satisfaction
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SERVQUAL: A Multiple - Item Scale for Measuring Consumer Perception of Service Quality
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Refinement and Reassessment of the SERVQUAL Scale
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Reassessment of expectations as a comparison standard in measuring service quality: implications for further research
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Models of consumer satisfaction formation : An extension
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Improving the measurement of service quality
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Evaluating service encounters: the effects of physical surroundings and employee responses
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Customer satisfaction, market share, and profitability : Findings from Sweden
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An empirical examination of a model of perceived service quality and satisfaction
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Advances in Services Marketing and Management: Research and Practice, 2
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A conceptual model of service quality and its implications for future research
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A cognitive model of the antecedents and consequences of satisfaction decisions
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