지적장애학생에 대한 교육과정 실행 요인 및 하위요인 탐색
'
지적장애학생에 대한 교육과정 실행 요인 및 하위요인 탐색' 의 참고문헌
-
특수학교 중·고등학교의 기본 교육과정 편성·운영에 대한 유형별 특성 분석
-
-
-
-
-
-
지체장애학교 중도․중복장애학생에 대한 교육과정 실행에 관한 질적 연구 - 초등학교를 중심으로 -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
장애학생 교수․학습 방법에 대한 특수교사의 인식, 적용 및 지원 요구
-
-
-
-
-
-
-
-
-
교육과정 실행과 실행형태의 탐색: 연구동향과 발전방향
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Those who understand : Knowledge growth in teaching
-
The meaning of educational change
-
The Dynamics of Planned Educational Change
-
Teacher as mediator of school reform : An examination of teacher practice in 36 California restructuring schools
-
-
Overcoming the paradox of change without difference : A model of change in the arena of fundamental school reform
-
Organizational Development in Schools
-
Defining, Developing, and Using Curriculum Indicators
-
-
Criteria for Alignment of Expectations and Assessments in Mathematics and Science Education
-
Concerns of teacher : A developmental conceptualization
-
Change Forces : Probing the Depths of Educational Reform
-
-
-
-
'
지적장애학생에 대한 교육과정 실행 요인 및 하위요인 탐색'
의 유사주제(
) 논문