스텐하우스의 교육과정 모형에 대한 한 해석: 점진적 사회공학과 실행-연구를 중심으로
'
스텐하우스의 교육과정 모형에 대한 한 해석: 점진적 사회공학과 실행-연구를 중심으로' 의 참고문헌
-
-
-
-
-
-
-
-
역량중심 교육을 위한 교육과정 설계 방안으로서 ‘과정-탐구’ 모형 활용의 가능성과 의미 탐색
-
-
교육과정 운영 모형으로서의 R&D 모형에 대한 검토: 합리주의적 해석비판
-
-
-
-
Some Limitations of the Use of Objectives in Curriculum Research and Planning
-
Research as a Basis for Teaching : Readings from the Work of Lawrence Stenhouse
-
-
-
-
Conjectures and Refutation
-
Collaborative Research on Teaching
-
Becoming Critical: Education, Knowledge and Action Researsh
-
Authority, Education and Emancipation
-
An Introduction to Curriculum Research and Development
-
Action-Research and the Nature of Social Inquiry
-
Action Research and Minority Problems
'
스텐하우스의 교육과정 모형에 대한 한 해석: 점진적 사회공학과 실행-연구를 중심으로'
의 유사주제(
) 논문