예비유아교사의 유아과학수업에 대한 성찰경험과 그 의미
'
예비유아교사의 유아과학수업에 대한 성찰경험과 그 의미' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제 |
|
동일주제 총논문수 |
논문피인용 총횟수 |
주제별 논문영향력의 평균 |
13,015
|
0
|
|
주제별 논문영향력
논문영향력
주제 |
주제별 논문수 |
주제별 피인용횟수 |
주제별 논문영향력 |
주제분류(KDC/DDC) |
사회과학
|
13,044
|
0
|
|
계 |
|
13,044
|
0
|
|
* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수 |
0
|
|
'
예비유아교사의 유아과학수업에 대한 성찰경험과 그 의미' 의 참고문헌
-
-
-
-
Teachers and students: Constructivists forging new connections
-
Research studies and active learning promoting professional competences in Finnish teacher education
-
New understandings of teacher’s work. Emotions and education change
-
Inconvenient truths about teacher learning: Towards professional development 3.0
-
-
Constructivism; Shape-shifting, substance, and teacher education application
-
A Study on the Impication of Practical Intelligence on the Preservice Teacher Education Change
'
예비유아교사의 유아과학수업에 대한 성찰경험과 그 의미'
의 유사주제(
) 논문