Contradiction, mediation, and school change: An analysis of the pedagogical practices in the Hyukshin School in South Korea

논문상세정보
    • 저자 성열관 이윤미 최일선
    • 제어번호 105871582
    • 학술지명 KEDI Journal of Educational Policy
    • 권호사항 Vol. 13 No. 2 [ 2016 ]
    • 발행처 한국교육개발원
    • 자료유형 학술저널
    • 수록면 221-244
    • 언어 English
    • 출판년도 2016
    • 등재정보 KCI등재
    • 소장기관 계명대학교 동산도서관 홍익대학교 중앙도서관
    • 판매처
    유사주제 논문( 14,718)
' Contradiction, mediation, and school change: An analysis of the pedagogical practices in the Hyukshin School in South Korea' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • 교육학
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
14,345 0

0.0%