해수욕장의 브랜드 가치와 방문가치가 이용객의 만족에 미치는 영향에 관한 연구
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저자
김현진
양위주
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제어번호
105367402
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학술지명
관광레저연구
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권호사항
Vol.
30
No.
5
[
2018
]
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발행처
(사)한국관광레저학회
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발행처 URL
http://www.kastle.kr
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자료유형
학술저널
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수록면
257-272
(
16쪽)
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언어
Korean
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출판년도
2018
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등재정보
KCI등재
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판매처
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해수욕장의 브랜드 가치와 방문가치가 이용객의 만족에 미치는 영향에 관한 연구' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제 |
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동일주제 총논문수 |
논문피인용 총횟수 |
주제별 논문영향력의 평균 |
1,181
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1
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주제별 논문영향력
논문영향력
주제 |
주제별 논문수 |
주제별 피인용횟수 |
주제별 논문영향력 |
주제분류(KDC/DDC) |
공익사업
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1,181
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1
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계 |
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1,181
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1
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* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수 |
0
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해수욕장의 브랜드 가치와 방문가치가 이용객의 만족에 미치는 영향에 관한 연구' 의 참고문헌
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Urban brands, Culture and Social division : Creativity, Tension and Differentiation among Middle class consumers
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Understanding service convenience
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SERVQUAL: A Multifple-Item Scale for Measuring Consumer Perceptions of Service Quality
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Quality, satisfaction and behavioral intentions
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Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand
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Destination Branding : Insights and Practices from Destination Management Organizations
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Destination Brand Positions of a Competitive Set of Near-home Destinations
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Consumer perceptions of price, quality, and value: A means-end model and synthesis of evidence
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Consumer Perceived Value : The Development of a Multiple item scale
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Conceptualizing Measuring and Managing Customer-Based Equity
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Comparison of Destination Brand Equity Models of Competitive Convention cities in East Asia
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Building Customer-Based Brand Equity: A Blueprint for Creating Strong Brands
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Bike-traveling as a Growing phenomenon : Role of Attributes, Value, Satisfaction, Desire, and Gender in Developing Loyalty
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A Conceptual Model of Service Quality and Service Satisfaction Compatible goals, Different Concepts
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