교사의 자발적 참여 동기와 교사학습공동체의 특성이 현업적용도에 미치는 영향 : 교육청 지원 교사학습공동체를 중심으로
'
교사의 자발적 참여 동기와 교사학습공동체의 특성이 현업적용도에 미치는 영향 : 교육청 지원 교사학습공동체를 중심으로' 의 참고문헌
-
-
-
학습자 만족도 확인을 위한 교육․ 훈련프로그램 반응평가
-
-
-
-
-
-
-
-
박사
-
-
-
-
-
-
-
박사
-
-
-
-
-
-
-
교원학습공동체를 통한 교육과정 중심의 학교문화 형성 방안 연구
-
-
-
박사
-
-
-
교사자율연구모임을 통한 교사 전문성 성장 과정 : 협동학습연구회에 관한 문화기술적 연구
-
-
교사의 학교 수준 교육과정 편성‧운영 역량 강화 방안 (Ⅲ) : 교사 학습공동체 모델 개발 및 실행
-
-
교사들의‘반(半) 자발성’에서 출발한학교내 교사학습공동체 운영 사례 연구
-
-
-
-
-
-
-
-
What is a "professional learning community"?
-
-
Transfer of training: A review and directions for future research
-
-
-
Toward construct validation of a transfer climate instrument
-
The supervisor’s educational platform. Supervision: A redefinition
-
The Flawed Four-Level Evaluation Model
-
-
-
Exploring formative assessment. The Professional Learning Community Series
-
Exploring Formative Assessment. The Professional Learning Community Series
-
Evaluation training programs: The four levels
-
-
Building school-based teacher learning communities: Professional strategies to improve student achievement (Vol. 45)
-
-
'
교사의 자발적 참여 동기와 교사학습공동체의 특성이 현업적용도에 미치는 영향 : 교육청 지원 교사학습공동체를 중심으로'
의 유사주제(
) 논문