학령기 단순언어장애아동의 단서에 따른 구조적 중의성 이해 능력
-
-
저자
김선주
이란
이은주
-
제어번호
105347429
-
학술지명
言語治療硏究
-
권호사항
Vol.
27
No.
2
[
2018
]
-
발행처
한국언어치료학회
-
발행처 URL
http://www.ksha1990.or.kr/
-
자료유형
학술저널
-
수록면
43-56
-
언어
Korean
-
출판년도
2018
-
등재정보
KCI등재
-
판매처
'
학령기 단순언어장애아동의 단서에 따른 구조적 중의성 이해 능력' 의 참고문헌
-
"국어 부정문의 중의성"에 대하영(2) - 중의적 의미 해석과 관련된 인식적 편향성을 중심으로 -
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
박사
-
-
-
박사
-
초등학교 3·4학년 아동의 접속부사 사용 특성
-
-
중의성 문장 발화 시 신경언어장애인의 운율 특성
-
-
-
-
-
-
박사
-
-
-
-
박사
-
-
-
-
-
-
-
Young children's use of prosody in sentence parsing
-
The prevalence of autistic spectrum disorders in adolescents with a history of specific language impairment (SLI)
-
The Effects of Different Tasks on the Comprehension and Production of Idioms in Children
-
Specific-Language-Impaired Children’s Quick Incidental Learning of Words
-
-
Phonetic categorisation and cue weighting in adolescents with Specific Language Impairment (SLI)
-
Gradual Emergence of Developmental Language Disorders
-
Development of the Ability to Detect Linguistic Ambiguity
-
Detecting the Ambiguity of Sentences
-
Comprehension of idioms in adolescents with language-based learning disabilities compared to their typically developing peers
-
Comprehension of ambiguity for children with specific language impairment and autism spectrum disorder
-
Children’s processing of prosodic cues for phrasal interpretation
-
Children's use of language context in lexical ambiguity resolution
-
Brain potentials indicate immediate use of prosodic cues in natural speech processing
-
Barking up the wrong tree? Lexical ambiguity resolution in children with language impairments and autistic spectrum disorders
-
Ambiguity, accessibility, and a division of labor for communicative success
'
학령기 단순언어장애아동의 단서에 따른 구조적 중의성 이해 능력'
의 유사주제(
) 논문