커피전문점의 지각된 가치, 브랜드 태도, 브랜드 명성과 관계 지속성에 관한 연구
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커피전문점의 지각된 가치, 브랜드 태도, 브랜드 명성과 관계 지속성에 관한 연구' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제 |
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동일주제 총논문수 |
논문피인용 총횟수 |
주제별 논문영향력의 평균 |
1,181
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3
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주제별 논문영향력
논문영향력
주제 |
주제별 논문수 |
주제별 피인용횟수 |
주제별 논문영향력 |
주제분류(KDC/DDC) |
공익사업
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1,181
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1
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계 |
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1,181
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1
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* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수 |
2
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커피전문점의 지각된 가치, 브랜드 태도, 브랜드 명성과 관계 지속성에 관한 연구' 의 참고문헌
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커피전문점 이용 동기가 브랜드 태도와 만족도 및 충성도에 미치는 영향에 관한 연구
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박사
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전시박람회 서비스스케이프가 감정반응 및 관계지속성에 미치는 영향
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박사
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박사
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브랜드개성이 브랜드태도 및 구매의도에 미치는 영향 : 피시방 프랜차이즈 브랜드를 중심으로
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박사
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박사
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Understanding Attitudes and Predicting Social Behavior
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The reputation quotient : A multi-stakeholder measure of corporate reputation
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The relationship of reputation and credibility to brand success
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The relationship between consumers’ unethical behavior and customer loyalty in a retail environment
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The measurement and dimensionality of brand associations
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The Service Challenge: Integrating for Competitive Advantage
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Restaurant servic escape, service encounter, and perceived congruency on customers’ emotions and satisfaction
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Relationship marketing in consumer markets:Antecedents and consequences
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Quality signaling through warranty &brand reputation
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Perceived value approach to pricing
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Marketing universals : Consumers’ use of brand name, price, physical appearance and retailer
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Influence strategies in marketing channels : Measures and use in different relationship structures
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Customer value from a customer perspective : A comprehensive review
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Customer value : The next source for competitive advantage
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Corporatereputation : seeing a definition
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Consumer’s trust in the brand : can it be built through brand reputation, brand competence and brand predictability
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Consumer perceptions of price, quality, and value: A means-end model and synthesis of evidence
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Consumer perceived value : The development of multiple item scale
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Consumer perceived value : The development of a multiple item scale
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Consumer evaluation of brand extension
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Consumer Behavior and Marketing Action
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