제품 평가에서 자아해석과 노스탤지어 유형의 영향
-
-
저자
황용철
-
제어번호
105121675
-
학술지명
商品學硏究
-
권호사항
Vol.
36
No.
1
[
2018
]
-
발행처
한국상품학회
-
발행처 URL
http://www.kacst.or.kr
-
자료유형
학술저널
-
수록면
41-46
-
언어
Korean
-
출판년도
2018
-
등재정보
KCI등재
-
판매처
'
제품 평가에서 자아해석과 노스탤지어 유형의 영향' 의 참고문헌
-
-
-
브랜드 아이덴티티가 고객충성도에 미치는 효과. 브랜드 가치와 만족도의 매개효과
-
-
-
-
-
-
-
-
-
‘I’ Value Freedom, But ‘We’ Value Relationship: Self-construal Priming Mirrors Cultural Differences in Judgement
-
https://ko.wikipedia.org/wiki/응답하라_1988
-
Yeming for Yesterday: A Socilogy of Nostalia
-
Trauma and Nostalgia : New Aspects on the Coping of Aging Holocaust Survivors
-
The Need to Belong and Preference for Nostalgic Products
-
Rethinking Individualism and Collectivism : Evaluation of Theoretical Assumptions and Meta-Analysis
-
I seek pleasures and we avoid pains: The role of self-regulatory goals in information processing and persuasion
-
Handbook of Experimental Psychology
-
Culture and Systems of Thought: Holistic versus Analytic Cognition
-
Culture and Self : Implication for Cognition, Emotion and Motivation
'
제품 평가에서 자아해석과 노스탤지어 유형의 영향'
의 유사주제(
) 논문