중국인 소비자의 온라인 금융 상품에 대한 구매의도 분석
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저자
이지붕
정희택
이상준
이경락
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제어번호
105120703
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학술지명
예술인문사회융합멀티미디어논문지
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권호사항
Vol.
8
No.
2
[
2018
]
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발행처
사단법인 인문사회과학기술융합학회
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자료유형
학술저널
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수록면
89-102
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언어
Korean
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출판년도
2018
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등재정보
KCI등재
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판매처
'
중국인 소비자의 온라인 금융 상품에 대한 구매의도 분석' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제 |
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동일주제 총논문수 |
논문피인용 총횟수 |
주제별 논문영향력의 평균 |
13,015
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0
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주제별 논문영향력
논문영향력
주제 |
주제별 논문수 |
주제별 피인용횟수 |
주제별 논문영향력 |
주제분류(KDC/DDC) |
사회과학
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13,044
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0
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계 |
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13,044
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0
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* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수 |
0
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중국인 소비자의 온라인 금융 상품에 대한 구매의도 분석' 의 참고문헌
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Value-based adoption of mobile internet: an empirical investigation
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User acceptance of computer technology: A comparison of two theoretical models
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Perceiving Electronic Mail Systems:A Partial Test of the Social Information Processing Model
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Mobile payment services adoption across time: An empirical study of the effects of behavioral beliefs, social influences, and personal traits
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Consumer use intention of online financial products : the Yuebao example
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Conceptualization and operationalization of involvement
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Channel Expansion Theory and the Experiential Nature of Media Richness Perceptions
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