시장지배적 사업자의 리베이트 제공행위에 관한 EU의 판례에 대한 분석
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시장지배적 사업자의 리베이트 제공행위에 관한 EU의 판례에 대한 분석' 의 참고문헌
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조건부 리베이트에 대한 미국 및 유럽판결의 비교 - British Airways 사건을중심으로
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인텔의 시장지배적 지위남용행위에 대한 심결의 국제비교
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시장지배적 사업자의 리베이트 제공행위에 관한 미국의 판례에 대한 분석
조혜신
경쟁법연구 25 194-243
[2012]
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박사
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The Granting of Rebates by Market Dominant Undertakings under Article 82 of the EC treaty
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The Elusive Antitrust Standard on Bundling in Europe and in the United States at the Aftermath of the Microsoft Cases
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The Concept of Abuse in EU Competition Law - Law and Economic Approaches
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The Antitrust Assessment of Loyalty Discounts and Rebates
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Rethinking Exclusionary Abuses in EU Competition Law
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Rebates, Competition on the Merits or Exclusionary Practice?, In European Competition Law Annual 2003: What is Abuse of Dominant Position
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Rebates Revisited: Anti-Competitive Effects and Exclusionary Abuse under Article 82
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Price Discounts and Michelin 2: What Goes Around, Comes Around
Sher, Brian
European Competition Law Review 23 10 482-489
[2002]
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Michelin Ⅱ : A Per Se Rule Against Rebates by Dominant Companies?
Waelbroeck, D
Journal of Competition Law & Economics 1 149-
[2005]
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시장지배적 사업자의 리베이트 제공행위에 관한 EU의 판례에 대한 분석'
의 유사주제(
) 논문