“전자상거래 지원 인프라로서의 물류 서비스 품질 요인 및 고객 만족도에 관한 연구 : 한국과 중국 기업 간의 인식 비교”
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“전자상거래 지원 인프라로서의 물류 서비스 품질 요인 및 고객 만족도에 관한 연구 : 한국과 중국 기업 간의 인식 비교”' 의 참고문헌
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제품속성, 가격, 서비스 수준, 광고와 고객만족 및 재구매 의도간의 관계
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전자상거래에서 물류서비스 품질과 고객만족에 관한 연구
이민호
Asia Pacific Journal of Information Systems 12 4 237-253
[2002]
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인터넷쇼핑몰에서 관계지향성 요인이 고객만족과 고객충성도에 미치는 영향
유일
Journal of Information Technology Applications & Management 14 2 129-150
[2007]
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인터넷 오픈마켓의 서비스품질이 구매후기와 구매의도에 미치는 영향
서갑성
e-비즈니스연구 11 2 41-60
[2010]
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인지된 물류역량이 고객충성도에 미치는 영향에 관한 실증연구
이재율
물류학회지 19 1 153-173
[2009]
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서비스 상황요인이 서비스품질, 서비스가치, 고객만족과재구매 의도에 미치는 영향
박종오
서비스경영학회지 8 1 79-110
[2007]
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서비스 고객화가 고객만족 및 재구매 의도에 미치는 영향-우체국 맞춤형우편서비스 마케팅 활성화를 중심으로
김형준
경영경제연구 30 2 55-78
[2008]
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물류서비스품질과 관계지향성이 공급사슬성과에 미치는 영향 - 3PL기업의 물류배송품질을 중심으로-
박이숙
품질경영학회지 37 3 102-122
[2009]
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물류 서비스 품질과 고객만족 영향요인
문장실
한국경영연구논문집 15 1 32-45
[2008]
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‘서비스 품질-고객만족’ 관계에서의 심리적 메커니즘 고찰
박종철
소비자학연구 22 2 179-202
[2011]
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Una teora conductual de sistemas del desarrollo
Novark, Gary.
Revista Mexicana de Anlisis de la Conducta 1 2 181-196
[1994]
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The effects of information availability on logistics integra
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The chain of effects from brand trust and brand affect to brand performance : the role of brand loyalty
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Supply Chain Logistics Management
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Strategic marketing channel management
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Service quality: New directions in theory and practice
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SERVPERF versus SERVQUAL : Reconciling Performance-Based and Perceptions-Minus-Expectations Measurement of Service Quality
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Logistics research methods : employing structural equation modeling to test for construct validity
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Leading edge logistics competetive positioning for the 1990s: comprehensive research on logistics organization strategy and behavior in North America
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Evaluating Service Encounters : The Effects of Physical Surroundings and Employee Responses
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Establishing customer service strategies within the marketing mix
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Customer service as an element of the marketing mix : the evaluation of a descriptive model of customer service
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Customer Service and Distribution Strategy
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Consumer evaluations of new technology-based self-service options : An investigation of alternative models of service quality
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Communication and Control Processes in the Delivery of Service Quality
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Cognitive,Affective,and Attribute Bases of the Satisfaction Response
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Brand equity : the halo effect measure
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An Investigation into the Determinants of Customer Satisfaction
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Alternative scales for measuring service quality, A comparative assessment based on psychometric and diagnostic criteria
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A structural analysis of the effectiveness of buying firms' strategies to improve supplier performance
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A national customer satisfaction barometer: The Swedish experience
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A Model of Distributor Firm and Manufacturer Firm Working Partnerships
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A Cognitive Model of the Antecedents and Consequences of Satisfaction Decisions
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