패밀리 레스토랑의 품질관리 및 차별화전략이 고객만족에 미치는 영향에 관한 연구
활용도 Analysis
논문 Analysis
연구자 Analysis
저자
김형일
최성기
이창기
제어번호
104810242
학술지명
호텔관광연구
권호사항
Vol.
10
No.
4
[
2008
]
발행처
한국호텔관광학회
자료유형
학술저널
수록면
23-37
(
15쪽)
언어
Korean
출판년도
2008
등재정보
KCI등재
판매처
'
패밀리 레스토랑의 품질관리 및 차별화전략이 고객만족에 미치는 영향에 관한 연구' 의 참고문헌
문화의 관광 상품화를 통해 본 전통의 재구성; 청학동 사례연구
문화예술공연을 통한 한류관광의 지속화 방안 연구
문화관광상품으로서의 박물관 서비스품질에 대한 중요도, 만족도 분석
Understanding Global Culture
Tourism and Legends; Archaelogy of Heritage
Robb, J
Annals of Tourism Research 25 3 256-267
[1998]
Tourism and Heritage places
Tourism Development and culture policies in china
The state's role in protecting and promoting culture as a factor in tourism development and proper use and exploitation of national cultural heritage of sites and monuments for tourist
The Scope and Significance of Culture Tourism' In Cultural Tourism in Europe
Motives as Tourism promotion
Rilley, R
Tourism Management 13 2 267-274
[1984]
Motivation of Heritage Consumer in Leisure Market
'
패밀리 레스토랑의 품질관리 및 차별화전략이 고객만족에 미치는 영향에 관한 연구'
의 유사주제(
) 논문