소셜미디어를 활용한 관광소비자의 관광정보탐색 데이터에 기반한 사회 네트워크 구축

논문상세정보
    • 저자 박득희 박흥수 정희진 이계희
    • 제어번호 104809632
    • 학술지명 호텔관광연구
    • 권호사항 Vol. 15 No. 4 [ 2013 ]
    • 발행처 한국호텔관광학회
    • 자료유형 학술저널
    • 수록면 75-93 ( 19쪽)
    • 언어 Korean
    • 출판년도 2013
    • 등재정보 KCI등재
    • 판매처
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' 소셜미디어를 활용한 관광소비자의 관광정보탐색 데이터에 기반한 사회 네트워크 구축' 의 참고문헌

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  • Social Network Analysis
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  • Consumer Decision Making and Prepurchase Information Search, In Consumer Behavor in Travel and Tourism
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  • Blogs in Tourism: Changing Approaches to Information Exchange
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  • Blogging and other socialmedia : Exploiting the technology and protecting the enterprise
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  • Assessing Motivation of Contribution in Online Communities : An Empirical Investigation of an Online Travel Community
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