연구동향 분석
홈
알림
이용안내
오류접수
API
서비스소개
인기 연구 키워드 :
인기 활용 키워드 :
대학교 서비스 품질 만족도의 영향요인에 관한 연구
노영
조선구
2004년
활용도 Analysis
논문 Analysis
연구자 Analysis
활용도 Analysis
논문 Analysis
연구자 Analysis
활용도
공유도
영향력
논문상세정보
저자
노영
조선구
제어번호
104695418
학술지명
고객만족경영연구
권호사항
Vol. 6 No. 2 [ 2004 ]
발행처
한국고객만족경영학회
발행처 URL
http://www.kcsma.or.kr
자료유형
학술저널
수록면
101-118
언어
-
출판년도
2004
등재정보
KCI등재
판매처
참고문헌( 24)
유사주제 논문( 0)
인용/피인용
대학교 서비스 품질 만족도의 영향요인에 관한 연구
' 대학교 서비스 품질 만족도의 영향요인에 관한 연구'
의 참고문헌
은행의 고객 만족 경영혁신 실천 전략
-
[1993]
시장지향성의 영향요인과 결과의 인과관계 -국내전문대학을 중심으로
27 729-757
[1998]
금융업의 고객만족 결정요인
3 217-239
[2001]
“정보시스템 서비스의 종합적품질평가모형에 관한 연구”
-
[1999]
“고객만족의 결과 변수에 대한 이론적 연구”
29 1,2 -
[1995]
“TQM적 관점 하에서의 고객만족측정에 관한 연구”
93-117
[1998]
“A Multistage Model of Customers’ Assess- ments of Service Quality and Value ” Journal of Consumer Research
375-384
[1991]
Untangling the satisfaction-performancerelationship for college students Journal of Higher Education
-
[1986]
Towards a theory of student satisfaction An exploratory study of the quality of student life
36 6 574-
[1995]
Toward a judgement model of collegesatisfaction
-
[1990]
The effects of background Research in Higher Education
ement onstudents' grades and satisfaction -
[1991]
The configuration of theuniversity image and its relationship with the relationship with the satisfaction ofstudents
30 5 486-505
[2002]
Student satisfaction: Test of and ecological model
38 3 213-
[1997]
Research in Higher Education
-
[1982]
Report on the general satisfaction survey conducted at glasgow caledonian university library
-
[2001]
Planificacion estrategica de la imagen corporativa,
-
[1999]
Multivariate Data Analysis with Readings
-
[1995]
Measurement and Evaluation of Satisfaction Process in RetailSettings Journal of Retailing
25-48
[1981]
In search of brand image Advances in Consumer Research
110-119
[1990]
Consumer perceptionns of price A means-endmodel and synthesis of evidence Journal of Marketing
2-22
[1988]
A conceptual model of service quality and its implications for future research. Journal of Marketing
49 41-50
[1985]
A Study to identify Possible Corelates of College StudentSatisfaction among Adult Undergraduates
-
[1987]
A Study of the Relationship Between Intensity of andSatisfaction with the University
-
[1982]
A Multiple-item scale for measuring Consumer perceptions of service Quality Journal of Retailing
64 12-40
[1988]
' 대학교 서비스 품질 만족도의 영향요인에 관한 연구'
의 유사주제(
) 논문