SNS 활동과 지식창출활동이 애플리케이션 구매에 미치는 영향: 잠재성장모형을 기반으로
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저자
노미진
하성호
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제어번호
104588038
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학술지명
인터넷전자상거래연구
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권호사항
Vol.
17
No.
6
[
2017
]
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발행처
한국인터넷전자상거래학회
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자료유형
학술저널
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수록면
1-18
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언어
Korean
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출판년도
2017
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등재정보
KCI등재
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판매처
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SNS 활동과 지식창출활동이 애플리케이션 구매에 미치는 영향: 잠재성장모형을 기반으로' 의 참고문헌
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조직 내 신뢰와 의사소통, 인재지향적태도가 대인간 학습 효과에 미치는 영향 : 종단적 관계를 중심으로
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이혜인
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[2014]
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소셜 네트워크 서비스(SNS) 활동이 소비자의 지식창출 및 지속적 사용의도에 미치는 영향
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송치훈
경영학연구 43 5 1493-1518
[2014]
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What Drives Purchase Intention for Paid Mobile Apps? : An Expectation Confirmation Model with Perceived Value
Hus, C. L.
Electronic Commerce Research and Applications 14 46-57
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Travel Web-site Design : Information Task-fit, Service Quality and Purchase Intention
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Transactive Memory Processes That Lead to Better Team Results
Cruz, N. M
Team Performance Management 13 7/8 192-205
[2007]
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Theories of group behavior
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SNS기반 학습공동체에서 지식공유를 예측하는 요인
고은지
컴퓨터교육학회 논문지 18 5 35-44
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Psychosocial Effects of SNS Use
Yoo, J. H.
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Perceptions of Expertise and Transactive Memory in Work Relationships
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Managing Knowledge in Organizations : An Integrative Framework and Review of Emerging Themes
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Knowledge Integration in Virtual Teams: The Potential Role of KMS
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[2002]
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Investigating Decision Factors in Mobile Application Purchase : A Mixed-methods Approach
Kim, H. W.
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Hsu, C. L.
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Coordinating expertise in software development teams
Faraj,S
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A New Open Door : The Smartphone’S Impact on Work-to-Life Conflict, Stress, And Resistance
Yun, H.
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