가격지각에 따른 패션점포 판매원 서비스와 재구매의도에 관한 연구
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가격지각에 따른 패션점포 판매원 서비스와 재구매의도에 관한 연구' 의 참고문헌
패션점포 판매원의 의복과 점포유형이 노년여성들의 호감과 구매의도에 미치는 영향
전호경
한국의류학회지 25 2 293-302
[2001]
패션점포 판매원의 노력이 중상층 노년 여성고객의 관계지속 의도에 미치는 영향
신혜봉
한국의류학회지 27 6 675-684
[2003]
판매원 서비스와 관계효익이 구매만족과 재구매 의도에 미치는 영향
오현정
한국의류학회지 30 2 245-254
[2006]
의복구매시 소비자가 지각하는 가격 (제1보)-의복가격차원의 타당성 검증
진병호
한국의류학회지 26 7 937-945
[1998]
의류제품 판매원에 대한 고객만족과 판매원 충성도에 대한 연구
조은영
한국의류학회지 26 3/4 431-442
[2002]
의류점포의 서비스품질, 제품품질과 가격이 점포애고에 미치는 영향
김지연
한국의류학회지 28 1 12-22
[2004]
의류점포의 서비스 개념체계와 쇼핑유형과의 관련성
김윤희
한국의류학회지 25 1 183-194
[2001]
의류점포의 고객과 샵매니저의 관계에 관한 질적연구
의류점포 유형에 따른 서비스품질과 점포만족도
홍금희
한국의류학회지 24 5 760-771
[2000]
의류상품 판매원의 서비스차원,서비스만족 및 구매의도 관련성
의류상품 판매원 서비스 차원과 의류상품 유형별 중요도
이지영
한국의류학회지 25 5 933-944
[2001]
소비자의 성격유형에 따른 판매원 서비스 평가와 구매행동 특성
마윤진
한국의류학회지 25 6 1155-1166
[2001]
소비자가 지각하는 백화점 의류판매원의 평가속성: 측정도구 개발 및 관련변인
진병호
유통연구 4 3 65-86
[2000]
서비스품질과 고객만족이 재구매의사와 구전의도에 미치는 영향에 관한 실증적 연구
디자이너 브랜드 샵마스터의 CRM에 관한 연구
이승희
한국의류학회지 27 2 239-249
[2003]
고객과의 관계에 영향을 미치는 의류점포 판매원의 속성
김은정
한국의류학회지 26 11 1570-1581
[2002]
The role of price in multi-attribute product evaluations
Ericson,J.
Journal of Consumer Research 12 195-199
[1985]
The moderating effect of prior knowledge on cue utilization in product evaluation
Rao,A.R.
Journal of Consumer Research 15 253-264
[1988]
The influence of multiple store environment cues on perceived merchandise value and patronage intentions
Baker, J.
Journal of Marketing 66 2 120-142
[2002]
The implication of individual difference in reference price utilization for designing effective price communications
The effect of price on subjective product evaluations. Perceived Quality
The effect of brand and price information on subjectivity product evaluations
Dodds,W.B.
Advanced in Consumer Research 12 85-90
[1985]
Service encounters and service relationships: Implications for research
Retail service quality and perceived value: A comparison of two models
Sweeney,J.C.
Journal of retailing and Consumer Services 4 1 39-48
[1997]
Retail patronage intentions: The relative importance of perceived prices and salesperson service attributes
Jean C.D.
Journal of Retailing and Consumer Services 12 15-23
[2005]
Price, product information and purchase intention : An empirical study
Chang, T. Z.
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[1994]
Perceived value and its impact on choice
Swait,J.
Journal of Retailing 77 203-220
[2000]
How to be friend to your customers
Speer,T.L.
American Demographics 17 3 14-15
[1995]
Hedonic consumption: Emerging concepts, methods, and properties
Expectation is the key to pricing
Does the salesperson like customers? A conceptual and empirical examination of the persuasive effect of perception of the salesperson's affect toward customers
Sharma,A.
Psychology and Marketing 16 2 141-162
[1999]
Consumer response to price: An attitudinal information processing perspective in motivating ahead with attitude research
Consumer perception of price, quality and value: A means-end model and synthesis of evidence
Consumer perceived value : The development of a multiple item scale
Consumer benefits and company consequences of salesperson relationship in retailing
Consumer behavior (9th ed.)
Business of fashion: Designing, manufacturing and marketing (2nd ed.)
A conceptual model of service quality and its implication for future research
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