패션 브랜드 애착이 확장된 브랜드 태도에 미치는 영향
'
패션 브랜드 애착이 확장된 브랜드 태도에 미치는 영향' 의 참고문헌
-
제품에 대한 소비자지식과 광고내용이 확장상표태 도에 미치는 영향에 관한 연구
25 128-
[1996]
-
-
유사성, 지각된 품질 및 기업의 신뢰도가 상표확장제품 평가에 미치는 영향
12 1 125-
[1997]
-
소비자의 지각된 적합성 및 확장 브랜드 태도에 영향을 미치는 기업특성요인에 관한 연구
42 2 3553-
[2004]
-
-
상표확장전략에 관한 고찰 광고연구
-
[1993]
-
브랜드 확장시 브랜드 희석효과를 조절하는 변수들의 역할에 관한 연구
18 4 99122-
[2003]
-
브랜드 성격이 브랜드 애착에 미치는 영향 : 커뮤니티 몰입도에 따른 차이 비교
5 3 1534-
[2004]
-
Threats to external validity of brand extension research
38 3 326335-
[2001]
-
The role of measurement of attachment in consumer behavior Journal of Consumer Psychology
-
[1992]
-
The influence of positivemood on brand extension evaluations
26 386400-
[2000]
-
The importance of the brand I brand extension Journal of Marketing Research
-
[1994]
-
The effects of sequential introduction of brand extension Journal of Marketing Research
-
[1992]
-
The effects of extensions on the family brand name: An accessibility diagnosticity perspective
27 12 371381-
[2000]
-
The Ties That Bind Measuring the Strength of Consumer's Emotional Attachments to Brands
12 3 232254-
[2004]
-
The Making and Breaking of Affectional Bonds
-
[1979]
-
New products benefits from existing brand names
-
[1981]
-
Journal of Consumer Research
-
[1988]
-
Effects of evaluative criteria on fashion brand extension
9 2 156165-
[2005]
-
Consumer and Their Brands: Developing Relationship Theory in Consumer Research
24 343373-
[1998]
-
Brand extensions: Brand concept congruency and feedback effects revisited
14 4 250257-
[2005]
'
패션 브랜드 애착이 확장된 브랜드 태도에 미치는 영향'
의 유사주제(
) 논문