국가 브랜드 가치 평가를 위한 선행요인에 관한 연구:국가브랜드 자산 구성요소 및 인과 구조를 중심으로
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국가 브랜드 가치 평가를 위한 선행요인에 관한 연구:국가브랜드 자산 구성요소 및 인과 구조를 중심으로' 의 참고문헌
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한국의 국가이미지 제고활동 현황과 인식에 관한 연구
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브랜드 자산 측정에 대한 실증연구 및 광고가 브랜드 자산 형성에 미치는 영향분석
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글로벌 브랜드 가치제고를 위한 국가 브랜드의 전략적 관리
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The rise of the brand state: The postmodern politics of image and reputation
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The measurement and determinants of brand equity: A financial approach
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The Structure of Survey-Based Brand Metrics
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The Chain of Effects from Brand Trust and Brand Affect to Brand Performance: The Role of Brand Loyalty
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The Anholt-GMI Nation Brands Index: How the world sees the world
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Strategic Brand Management : Building, Measuring and Managing Brand Equity
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Putting a price on a brand
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Product-Country Images : Impact and Role in International Marketing
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How to conduct surveys: A step-by-step guide
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How do brands create value?
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Country-of-Origin and Ethnocentrism: An Analysis of Canadian and American Preference Using Social Identity Theory
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Countries and their products: A cognitive structure perspective
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Brand America : The mother of all brands
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) 논문