스포츠센터 서비스공정성이 고객만족, 구매행동에 미치는 영향
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저자
김종필
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제어번호
104416073
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학술지명
한국 스포츠 리서치
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권호사항
Vol.
17
No.
3
[
2006
]
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발행처
한국스포츠리서치
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발행처 URL
http://www.ksr.ac.kr
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자료유형
학술저널
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수록면
281-292
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언어
Korean
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출판년도
2006
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판매처
'
스포츠센터 서비스공정성이 고객만족, 구매행동에 미치는 영향' 의 참고문헌
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호텔식음료 서비스실패와 회복의 공정성의 고객만족 및 기업만족에 미치는 영향에 관한 연구
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호텔 서비스 실패에 대한 회복공정성과 그 효과
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호텔 레스토랑의 서비스 공정성이 고객만족에 미치는 영향
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항공운송서비스 공정성이 고객만족에 미치는 영향
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패밀리레스토랑 고객의 서비스회복 공정성 지각과 신뢰 및 행동의도간의 인과관계 연구
김천서
관광·레저연구 16 3 267-286
[2004]
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인터넷 쇼핑몰에서 재구매의도에 영향을 미치는 요인에 관한 연구
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스포츠센터 서비스 공정성과 고객만족 관계마케팅 구매행동의 인과관계
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서비스품질, 서비스가치, 만족, 관계의 질및재이용의도의 구조적 관계
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서비스공정성이 관계마케팅에 미치는 영향에 대한 연구
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내부마케팅을 통한 호텔내부고객만족에 관한 연구
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골프연습장 서비스공정성과 고객만족 관계품질의 관계
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“Relationship Quality in Services Selling ″ Journal of Marketing
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Tracking Service Failures and Employee Recovery Efforts
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The impact of communication effectiveness and service quality on relationship commitment in professional, consumer services
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The effects of perceived justice on complaints' negative word- of-mouth behavior and repatronage intentions Journal of Retailing
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The effects of distributive, procedural, & interactional justice on postcomplaint behavior
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The Role of Procedural and Distributive Justice in Organizational Behavior
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The Impact of Perceived Justice on Customer Satisfaction and Intention to Complain in a Service Recovery
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Significance Tests and Goodness of Fit in the Analysis of Covariance Structures
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Service recovery's influence on consumer satisfaction, positive word-of-mouth, and purchase intentions
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Service failure and service recovery: Impact on new customer relationship
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Service Recovery: a Framework and Empirical Investigation
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Selected determinants of consumer satisfaction and complaint reports Journal of Marketing Research
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Quality comes to services
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Psychological Contracts in Organizations: Understanding Written and Unwritten Agreements
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Internal service recovery: Developing a new construct
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HRM and service fairness : How being fair with employees spills over to customers
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Fair service, advances in services marketing and management
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Encounter Satisfaction Versus Overall Satisfaction Versus Quality
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Customer-sales associate retail relationships
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Customer valuations of service complaint experiences : Implication for relationship marketing
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Antecedents to satisfaction with service recovery
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A model of customer satisfaction with service encounters involving failure and recovery
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A longitudinal assessment of consumer satisfaction / dissatisfaction The dynamic aspect of the cognitive process Journal of Marketing Research
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A cognitive model of the antecedents and consequences of satisfaction decisions Journal of Retailing
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