학생의 글에 반응하는 것에 대한 교사의 경험 및 인식 조사
'
학생의 글에 반응하는 것에 대한 교사의 경험 및 인식 조사' 의 참고문헌
-
-
쓰기 교수-학습에서 조언자로서 교사의 의미 탐색
이수진
청람어문교육 36 301-328
[2007]
-
박사
-
「수정과 피드백이 글쓰기에서 동인(動因)이 되는 방식을 위한 탐 구」
구자황
어문연구 56 323-343
[2008]
-
“첨삭 지도에 대한 대학생들의 반응 양상과 교육적 효과의 문제: 명지대의 사례 분석을 중심으로”
최규수
반교어문연구 26 129-157
[2009]
-
-
-
Theory & Practice of Writing
-
The Genre of the End Comment
Smith, S.
Conventions in Teacher Responses to student Writing 48 2 -
[1997]
-
Teaching Students to Writing(2nd)
-
Sixth-grade Teachers’ Written Comments on student Writing
-
Responding to Student Writing
Sommers, N.
College Composition and Communication 33 2 -
[1982]
-
Preparing to Teaching Writing(2nd)
-
Key Works om Teacher Response
-
Ideology and purpose in tacher’s written responses to students writing. in: Effective Teaching and Learning of Writing
-
How to find and Encourage the Nuggets in Children’s Writing
-
Assigning, Responding, Evaluating(4th)
-
A Sourcebook for Responding to Stident Writing
'
학생의 글에 반응하는 것에 대한 교사의 경험 및 인식 조사'
의 유사주제(
) 논문