브랜드 이미지와 광고 모델 이미지의 일치성이 패션 광고효과에 미치는 영향
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브랜드 이미지와 광고 모델 이미지의 일치성이 패션 광고효과에 미치는 영향' 의 참고문헌
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자아개념과 브랜드 이미지의 일치도가 광고의 후광효과에 미치는 영향에 관한 연구.
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의인화를 통한 브랜드 이미지와 자아 이미지 일치도에 관한 연구-주요 화장품 브랜드를 중심으로-.
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브랜드 개성과 자아이미지의 일치성이 브랜드 태도에 미치는 영향에 관한 연구
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광고태도에 미치는 선험적 상표태도의 영향에 있어서 정서의 매개역할과중재역할.
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a structural approach to consumer behavior. Journal of Marketing
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Dimensions of Brand Personality
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Developing relationship theory in consumer research.
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Assessing the role of emotions as mediators of consumer responses to advertising Journal of Consumer Research
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. The female role in Advertisement Some experimental evidence. Journal of Marketing
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. The Credibility of Physical Attractiveness of the Celebrity Endorsers A Social Adaptation Perspective. Journal of Consumer Research
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. Self-concept in consumer behavior A critical review. Journal of Consumer Research
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. Physical of attractiveness of the celebrity endorser A social adaption perspectives. Journal of Consumer Research
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. Endorser Effectiveness by Product Type. Journal of Advertising Research
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. Effectiveness of celebrity endorsers. Journal Advertising Research
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. Celebrity Spokesperson and Brand Congruence. Journal of Business Research
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. Advertising is image management. Journal of Advertising Research
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. Attitude toward the Ad as a mediator of consumer brand choice Journal of Advertising
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