“인터넷 플랫폼 시장에서의 경쟁법 적용을 위한 소비자 선택 기준”
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“인터넷 플랫폼 시장에서의 경쟁법 적용을 위한 소비자 선택 기준”' 의 참고문헌
인터넷 시장에서의 이용자 선택과 이용자 보호, In 한국정보법학회, 인터넷, 그길을 묻다
양면시장형 컨버전스 산업생태계에서 플랫폼 경쟁에 관한 진화게임 모형
김도훈
한국경영과학회지 35 4 55-79
[2010]
시장지배적 지위 남용행위의 판단기준 개선방안
홍대식
경쟁법연구 21 106-162
[2010]
시장지배적 지위 남용행위 중 소비자이익저해행위에 대한 규제 방안
사법적 관점에서 본 불공정 거래 행위
홍대식
경쟁법연구 18 203-243
[2008]
부당한 고객유인행위의 법적 검토
황태희
경쟁법연구 18 244-266
[2008]
방송ㆍ통신융합과 이용자보호제도의 개선 ― 총론적 고찰 ―
홍대식
행정법연구 25 215-245
[2009]
독점규제법 30년 회고: 시장지배적지위 남용행위 규제에 관한 공정거래위원회 심결례의 분석
조혜신
경쟁법연구 23 221-271
[2011]
관련시장 획정에 있어서의 주요 잼점 검토 -행위 유형별 관련시장 획정의 필요성 및 기준을 중심으로-
홍대식
경쟁법연구 23 302-337
[2011]
Using the Consumer Choice Approach to Antitrust Law
The Morgan Stanley/Visa Saga: How does Economics help Address Double-Sided Markets?
The Foundations of European Union Competition Law: The Objective and Principles of Article 102
The Controversies of the Consumer Welfare Standard
The Analysis of Mergers that Involve Multi-Sided Platform Business
Evans, D. S.
Journal of Competition, Law and Economics 4 -
[2008]
Rethinking Antitrust Law in an Age of Network Industries
One-Sided Logic to Two-Sided Marke
Federal Search Commission? Access, Fairness and Accountability in the Law of Search
Exclusionary Conduct, Effect on Consumers, and the Flawed Profit-Sacrifice Standard
Excessive Pricing and Price Squeeze under EU Law, In European Competition Law Annual 2003: What is an Abuse of a Dominant Position
Excessive Prices: Using Economics to Define Administrable Legal Rules
Evans, David
Journal of Competition Law and Economics 1 1 -
[2005]
Competition Law, Consumer Policy and the Retail Sector: the system’s relation and the effects of a strengthened consumer protection policy on competition
Choice vs Efficiency?
Nihoul, Paul
Journal of European Competition Law & Practice 3 4 -
[2010]
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“인터넷 플랫폼 시장에서의 경쟁법 적용을 위한 소비자 선택 기준”'
의 유사주제(
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