정보시스템 품질 속성들의 비대칭적 영향관계 및 사용단계별 품질 속성의 변화 :행정정보시스템을 중심으로
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정보시스템 품질 속성들의 비대칭적 영향관계 및 사용단계별 품질 속성의 변화 :행정정보시스템을 중심으로' 의 참고문헌
행정정보시스템의 초기수용단계와 조직동화단계의 정보시스템 품질영향요인의 차이 연구
박흔동
e-비즈니스연구 11 3 367-391
[2010]
평가지표에 의한 정책평가의 인과성 제고 연구: 학교문화예술교육 예술강사 지원사업의 성과평가를 기초로
이윤식
한국정책연구 10 3 261-284
[2010]
카노 모형을 고려한 고객 요구 속성의 중요도 선정
김경미
품질경영학회지 35 4 38-51
[2007]
지식관리시스템의 도입・활용에 관한 평가연구: 경상남도 2개 기초자치단체를 중심으로
한동효
한국행정학보 38 5 215-239
[2004]
지방행정기관의EDI 활용성과에대한영향요인연구:광주시청과 광주교육청을중심으로
김구
한국행정학보 36 1 231-252
[2002]
정부지식관리시스템의 사용자만족 척도개발
김구
정책분석평가학회보 17 4 117-148
[2007]
정부업무관리시스템의 활용실태 및 효과성에 관한 연구:사용자인식을 중심으로
임준형
한국지역정보화학회지 13 2 131-170
[2010]
전자정부 웹사이트(Website)의 운영성과에 영향을 미치는 요인
김종무
한국행정학보 37 3 331-356
[2003]
전자정부 웹사이트 이용의 영향요인에 관한 연구
정철현
한국행정연구 13 4 122-147
[2005]
동기 및 위생 이론 관점에서 정보시스템 성과요인 탐색: ASP 서비스를 중심으로
김정군
e-비즈니스연구 8 1 21-34
[2007]
공공업무시스템의 성과에 미치는 시스템특성, 개인특성, 조직특성요인에 관한 연구 : 농림행정정보화를 중심으로
김한얼
e-비즈니스연구 11 5 241-269
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Understanding information systems continuance : An expectation-confirmation model
Two factor theory and consumer satisfaction: Replication and Extension
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The measurement of user information satisfaction. Commun
The measurement imperative
The management information system user:An exploratory behavioral analysis
The asymmetrical and non-linear effects of store quality attributes on customer satisfaction
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The asymmetric relationship between attribute-level performance and overall customer satisfaction : A reconsideration of the importance-performance analysis
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The DeLone and McLean model of information systems success : a ten-year update
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PLS path modeling
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Management information systems in public and private organizations : An empirical test
Kano Model을 기반으로 한 Single PPM 품질혁신운동의 글로벌 지속가능 품질혁신(GSQI) 지수에 관한 연구
이회식
한국컴퓨터정보학회논문지 12 4 209-220
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Information technology adoption across time : A cross-sectional comparison of pre-adoption and post-adoption beliefs
Information systems success : the quest for the dependent variable
Delone, W.
Information systems research 3 1 60-95
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Individual differences and MIS success : A review of the empirical literature
Explaining information systems adoption and post-adoption: Toward an integrative model
Expectation disconfirmation and technology adoption:polynomial modeling and response surface analysis
E-commerce Systems Success: An Attempt to Extend and Respecify the DeLone and McLean Model of IS success
Molla, A
Journal of Electronic Commerce Research 2 4 131-141
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Dynamics of service attributes:a test of Kano's theory of attractive quality
Nilsson-Witell, L.
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Dissatisfiers and satisfiers: Suggestions from customer complaints and compliments
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Development of a Tool for Measuring and Analyzing Computer User Satisfaction
Customer delight: Foundations, findings, and managerial insight
Customer delight and market segmentation:An application of the three-factor theory of customer satisfaction on life style groups
Considering the competition in strategy development: an extension of importance-performance analysis
Dolinsky, A.
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A theoretical extension of the technology acceptance model : four longitudinal field studies
A cognitive model of the antecedents and consequences of satisfaction decisions
'
정보시스템 품질 속성들의 비대칭적 영향관계 및 사용단계별 품질 속성의 변화 :행정정보시스템을 중심으로'
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