“외식소비자 SNS 정보품질특성이 만족과 지속적 이용의도에 미치는 영향: 확장된 기술수용모델(ETAM)을 중심으로”

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' “외식소비자 SNS 정보품질특성이 만족과 지속적 이용의도에 미치는 영향: 확장된 기술수용모델(ETAM)을 중심으로”' 의 참고문헌

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    한병규 [2005]
  • 정보서비스 품질과 개인적 특성이 Open-API의 이용의도에 영향을 미치는 요인
    이동만 대한경영학회지 24 2 661-684 [2011]
  • 인터넷 쇼핑몰 사용의도에 영향을 미치는 요인
    김지연 875-884 [2002]
  • 웹 사이트 성공 영향요인 도출과 웹 사이트 유형별 비교 분석
    임미희 Asia Pacific Journal of Information Systems 14 2 1-20 [2004]
  • 박사
  • 외식기업의 온라인 커뮤니티 특성과 전환행동 성과 연구
    김기영 관광연구저널 24 3 107-126 [2010]
  • 외식고객의 블로그 이용 동기와 서비스 품질 속성 분석
    이선령 호텔경영학연구 19 6 273-287 [2010]
  • 온라인 정보원천이 인터넷 쇼핑몰에 대한 만족과 지속사용 의도에 미치 는 영향 : 기대불일치이론 관점에서
    박경자 [2009]
  • 스마트폰이 열어가는 미래
    권기덕 - [2010]
  • 셀프서비스 체크인 키오스크 사용의도: 기술 수용 모델을 중심으로
    최환석 관광레저연구 21 4 295-315 [2009]
  • 사회과학 통계분석
    강병서 - [2009]
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    신영미 경영학연구 33 5 1283-1310 [2004]
  • 모바일 컨텐츠 사용자 만족에 영향을 미치는 요인에 관한 연구
    조진욱 [2006]
  • 모바일 서비스 사용의 영향 요인에 관한 연구
    문현필 정보시스템연구 14 2 133-154 [2005]
  • 고객센터의 과업-매체적합과 사용자 만족에 관한 연구
    유일 Asia Pacific Journal of Information Systems 15 4 61-88 [2005]
  • 개인 커뮤니티의 지각된 특성이 만족 및 지속적 사용의도에 미치는 영향에 관한 연구
    정영수 정보시스템연구 16 3 133-159 [2007]
  • “정보시스템 수용 후 사용상황에서 사용자 평가에 관한 연구”
    김용영 [2007]
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    Gefen, D. MIS Quarterly 27 1 51-90 [2003]
  • The measurement of web-customer satisfaction : an exepectation and disconfirmation approach
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  • 박사
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    Davis, F. D. MIS Quarterly 1 19 319-340 [1989]
  • Perceived Usefulness, Ease of Use, and Usage of Information Technology: A Replication
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  • Modeling data and process quality in multi-input, multi-output information systems
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  • Integrating Perceived Playfulness into Expectation-Confirmation Model for Web Portal Context
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  • IS user Satisfaction a Valid Measure of Systems Effectiveness?
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  • IPA를 이용한 인터넷 마케팅 활동 평가에 관한 연구 : 패밀리 레스토랑을 중심으로
    윤한별 [2005]
  • How Habit Limits the Predictive Power of Intention : The Case of Information Systems Continuance
    Limayem, M. MIS Quarterly 31 4 705-737 [2007]
  • Development of a Tool of a Measuring and Analyzing Computer User Satisfaction
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  • Determinants of online channel use and overall satisfaction with a relational multichannel service provider
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  • Determinants of Continued Use of the WWW: An Integration of Two Theoretical Models
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  • Customer intention to return online : price perception, attribute-level performance, and satisfaction unfoiding overtime
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  • Consumer Acceptance of Electronic Commerce: Integrating Trust and Risk with the Technology Acceptance Model
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  • Belief, attitude, intention, and behavior: An introduction to theory and research
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  • Assessing the validity of IS success model : A empirical test and theoretical analysis
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  • Are individual Difference Germane to the Acceptance of New Information Technologies?
    Agarwal, R. Decision Sciences 30 2 361-391 [1999]
  • Anteccedents of B2C Channel Satisfaction and Preference : Validating e-Commerce Metrics
    Devaraj, S. Information Systems Research 13 3 316-333 [2002]
  • A theoretical extension of the technology acceptance model : four longitudinal field studies
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  • A cognitive model of the antecedents and consequences of satisfaction decisions
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  • A Service Quality and Sucess Model for the Information Service Industry
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  • A Respecification and Extension of The Delone and McLean model of IS success
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