“외식소비자 SNS 정보품질특성이 만족과 지속적 이용의도에 미치는 영향: 확장된 기술수용모델(ETAM)을 중심으로”
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“외식소비자 SNS 정보품질특성이 만족과 지속적 이용의도에 미치는 영향: 확장된 기술수용모델(ETAM)을 중심으로”' 의 참고문헌
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정보품질, 시스템품질, 서비스품질의 관계에 관한 연구 : 데이터 웨어하우스를 중심으로
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정보서비스 품질과 개인적 특성이 Open-API의 이용의도에 영향을 미치는 요인
이동만
대한경영학회지 24 2 661-684
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웹 사이트 성공 영향요인 도출과 웹 사이트 유형별 비교 분석
임미희
Asia Pacific Journal of Information Systems 14 2 1-20
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박사
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외식기업의 온라인 커뮤니티 특성과 전환행동 성과 연구
김기영
관광연구저널 24 3 107-126
[2010]
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외식고객의 블로그 이용 동기와 서비스 품질 속성 분석
이선령
호텔경영학연구 19 6 273-287
[2010]
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온라인 정보원천이 인터넷 쇼핑몰에 대한 만족과 지속사용 의도에 미치 는 영향 : 기대불일치이론 관점에서
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셀프서비스 체크인 키오스크 사용의도: 기술 수용 모델을 중심으로
최환석
관광레저연구 21 4 295-315
[2009]
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무선 인터넷 수용에 영향을 미치는 요인에 대한 연구
신영미
경영학연구 33 5 1283-1310
[2004]
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모바일 컨텐츠 사용자 만족에 영향을 미치는 요인에 관한 연구
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모바일 서비스 사용의 영향 요인에 관한 연구
문현필
정보시스템연구 14 2 133-154
[2005]
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고객센터의 과업-매체적합과 사용자 만족에 관한 연구
유일
Asia Pacific Journal of Information Systems 15 4 61-88
[2005]
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개인 커뮤니티의 지각된 특성이 만족 및 지속적 사용의도에 미치는 영향에 관한 연구
정영수
정보시스템연구 16 3 133-159
[2007]
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“정보시스템 수용 후 사용상황에서 사용자 평가에 관한 연구”
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Why do people use information technology? A critical review of the technology acceptance model
Legris, P
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Web site usability, design, and performance metrics
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User acceptance of computer technology : A comparison of two theoretical models
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User Participation in System Development Revisited
Cavaye, A.
Information & Management 28 5 311-323
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Understanding information systems continuance : An expectation-confirmation model
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Trust and TAM in online shopping: An integrated model
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The measurement of web-customer satisfaction : an exepectation and disconfirmation approach
Mckinney. V.
Information Systems Research 13 3 296-315
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The Role of Innovation Characteristics and Perceived Voluntariness in the Acceptance of Information Technologies
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The Measurement of User Information Satisfaction
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The DeLone and McLean model of information system: A ten-year update
DeLone, W. H.
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Social Network Sites : Definition, History, and Scholarship
Boyd, D. M
Journal Of Computer-Mediated Communication 13 1 210-230
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박사
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Perceived usefulness, perceived ease of use, and user acceptance of information technology
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Perceived Usefulness, Ease of Use, and Usage of Information Technology: A Replication
Adam, D.
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Modeling data and process quality in multi-input, multi-output information systems
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Integrating Perceived Playfulness into Expectation-Confirmation Model for Web Portal Context
Lin, C. S
Information and Management 42 683-693
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Information System Success: The Quest for the Dependent Variable
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IS user Satisfaction a Valid Measure of Systems Effectiveness?
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IPA를 이용한 인터넷 마케팅 활동 평가에 관한 연구 : 패밀리 레스토랑을 중심으로
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How Habit Limits the Predictive Power of Intention : The Case of Information Systems Continuance
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Development of a Tool of a Measuring and Analyzing Computer User Satisfaction
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Determinants of online channel use and overall satisfaction with a relational multichannel service provider
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Determinants of Continued Use of the WWW: An Integration of Two Theoretical Models
Hsu, M. H
Industrial Management & Data Systems 104 766-775
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Customer intention to return online : price perception, attribute-level performance, and satisfaction unfoiding overtime
Jiang, P.
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Consumer Acceptance of Electronic Commerce: Integrating Trust and Risk with the Technology Acceptance Model
Pavlou, P. A
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Belief, attitude, intention, and behavior: An introduction to theory and research
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Assessing the validity of IS success model : A empirical test and theoretical analysis
Rai, A.
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Are individual Difference Germane to the Acceptance of New Information Technologies?
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Anteccedents of B2C Channel Satisfaction and Preference : Validating e-Commerce Metrics
Devaraj, S.
Information Systems Research 13 3 316-333
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A theoretical extension of the technology acceptance model : four longitudinal field studies
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A cognitive model of the antecedents and consequences of satisfaction decisions
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A Service Quality and Sucess Model for the Information Service Industry
Landrum, H.
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A Respecification and Extension of The Delone and McLean model of IS success
Seddon,P.B.
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“외식소비자 SNS 정보품질특성이 만족과 지속적 이용의도에 미치는 영향: 확장된 기술수용모델(ETAM)을 중심으로”'
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