관광객의 지각된 품질, 경험가치, 만족, 재방문의사간의 관계분석 : 전시회를 중심으로
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연구자 Analysis
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관광객의 지각된 품질, 경험가치, 만족, 재방문의사간의 관계분석 : 전시회를 중심으로' 의 참고문헌
박사
축제의 서비스 품질이 방문자 만족과 행동의도에 미치는 영향-대구약령시 축제를 대상으로
장경수
관광연구 19 3 8-145
[2005]
중국의 전시산업 현황 및 인천 기업의 중국 전시회 참여 활성화 방안 연구
전시회 서비스 속성의 중요도-만족도간의 차이 비교 분석 - 2008 서울 국제주류박람회 참관객을 중심으로 -
조민
대한경영학회지 24 3 1519-1537
[2011]
전시컨벤션 서비스품질과 서비스애호도
조선배
호텔리조트카지노 연구 5 1 61-74
[2006]
온라인 경험가치가 소비자 신뢰 및 감정에 미치는 영향
김상조
통상정보연구 10 1 117-135
[2008]
서비스품질과 서비스가치가 서비스만족과 서비스 애호도에 미치는 영향
김용만
마케팅과학연구 5 35-55
[2000]
박사
국제회의 기획가의 호텔컨벤션 개최지 선호도 분석
김시중
한국지역개발학회지 17 3 135-156
[2005]
고객경험가치를 높이기 위해서 -감동을 창출하는 익스피리언스 테크놀로지-
“지각된 품질요인이 고객충성도에 미치는 영향: PB와 NB간의 차 이분석을 중심으로,”
“외식서비스의 지각된 품질이 고객의 가치 및 행동의도에 미치는 영향 연구: 패밀리레스토랑과 패스트푸드점을 중심으로”
What does product quality really mean
The value and impact of information. London
The role of price perceptions in an integrated model of behavioral intentions
Varki, S.
Journal of Service Research 3 3 232-240
[2001]
The effect relation of motivations at visiting and exhibition, its attributes, and visitors’ satisfaction
The behavioral consequences of service quality
The Nature of Customer Value, In Service Quality: New Direction in Theory and Practice
Social Network Service의 정보품질과 서비스품질이 이용자 만족도에 미치는 영향에 관한 연구
Quality and Value in the Consumption Experiences: Phaedrus Rides Again, In Perceived Quality
Predicting vacation activity preferences on the basis of value-system segmentation
Perceived Price Effects on Service Repurchase Intention: Toward a Disconfirmation Model of Price, Quality, Satisfaction, Value, and Brand Name
On the Evaluation of Structural Equation Model
Bagozzi, R.
Journal of the Academy Marketing Science 16 1 74-94
[1998]
Modeling the relationship between perceived value, satisfaction and repurchase intentions in a business-to-business service context : an empirical examination
Patterson, P.
International Journal of Service Industry Management 8 5 414-434
[1997]
Measuring performance at trade shows : Scale development and validation
Hansen, K.
Journal of Business Research 57 1 1-13
[2004]
Measuring Service Quality: A Reexamination and Extension
Measurement and Evaluation of Satisfaction Processes in Retail Settings
Managing Brand Equity: Capitalizing on the value of brand name
Linking Service Quality Consumer Satisfaction and Behavior Intention
Know Your Customer: New Approaches to Understanding Customer Value and Satisfaction
Experiential Value: Conceptualization, Measurement & Application in the Catalog & Internet Shopping Environment
Effects of prior knowledge and experience and Phase of the choice precess on consumer decision processes : A Protocol Analysis
Customer satisfaction, marketing share, and profitability: fin dings from Sweden
Consumer perceptions of price, quality, and value: A means-and model and synthesis of evidence
Consumer Perceptions of Service Quality: An Assessment of SERVQUAL Dimension
Conceptual Model of Service Quality and Its Implications for Future Research
CS/D-Overview and Future Research Direction in Conceptualization and Measurement of Consumer Satis- faction and Dissatisfaction
CRM이 고객의 행동의도에 미치는 영향 고객의 지각된 관계적 편익과 관계 몰입의 매개적 역할
이학식
경영학연구 32 5 5-1347
[2003]
박사
Belief, Attitude, Intention, and Behavior
Assessing the effects of quality, value, and customer satisfaction on customer behavioral intentions in service environments
An Assessment of the Relationship Between Service Quality and Customer Satisfaction in the Formation of Consumers' Purchase Intentions
An Applied Service Marketing Theory
Aeration of pigmanure for odour control
A dynamic model of customers’ usage of services: Usage as an antecedent and consequence of satisfaction
A Normative Conception of Value
A Multistage Model of Customer's Assessment of Service Quality and Value
'
관광객의 지각된 품질, 경험가치, 만족, 재방문의사간의 관계분석 : 전시회를 중심으로'
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