지각된 환경단서에 따른 2010제천국제한방바이 오엑스포의 만족도 평가:IPA와 RevisedIPA 간 비교를 중심으로
활용도 Analysis
논문 Analysis
연구자 Analysis
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지각된 환경단서에 따른 2010제천국제한방바이 오엑스포의 만족도 평가:IPA와 RevisedIPA 간 비교를 중심으로' 의 참고문헌
환경지각단서를 이용한 내국인카지노 시장세분화 연구
송학준
호텔경영학연구 17 2 117-130
[2008]
테마파크의 서비스스케이프가 이용자 만족에 미치는 영향
이혁진
관광연구저널 21 2 5-18
[2007]
카노 모델을 적용한 외국인 의료관광 선택속성의 수정 IPA
이은미
관광·레저연구 22 5 111-130
[2010]
축제환경단서가 방문객만족 및 충성도에 미치는 영향: 2010 동장군축제를 중심으로
민미순
호텔관광연구 12 1 116-127
[2010]
축제의 환경단서와 브랜드 명성이 감정반응과 충성도에 미치는 영향
강해상
한국항공경영학회지 8 3 87-103
[2010]
축제의 환경단서가 방문객 소비지출에 미치는 영향
한진영
호텔관광연구 11 3 77-88
[2009]
지역축제의 환경단서와 관광체험이 축제개최효과에 미치는 영향연구
박재관
호텔관광연구 13 1 22-35
[2011]
지역축제의 물리적 환경이 방문자의 몰입에 미치는 영향: 함평 세계 나비, 곤충 EXPO를 중심으로
박흥식
관광·레저연구 21 1 27-43
[2009]
박사
지각된 환경단서가 축제방문객만족과 충성도에 미치는 영향: 경주와 보령 지역축제 비교연구
부숙진
호텔관광연구 12 4 107-125
[2010]
지각된 환경단서가 방문객 만족과 충성도에 미치는 영향:수안보 온천축제의 경우
이용기
관광학연구 27 1 85-104
[2003]
중요도-실행도 분석(IPA)을 이용한 호텔부서별 근무자가 갖춰야 할 역량 평가
김영미
관광·레저연구 20 4 199-219
[2008]
이벤트의 지각된 환경단서가 방문객 만족과 충성도에 미치는 영향에 관한 연구: 2007 경주세계문화엑스포를 중심으로
조태영
관광연구 23 2 1-22
[2008]
국내 관광학연구에 사용된 중요도-성취도 분석(IPA)의 재고찰
정철
관광연구논총 22 1 123-137
[2010]
Which service quality dimensions are important in inbound tourism?: A case study in a peripheral location
Using a revised importance-performance analysis approach: The case of Taiwanese hot spring tourism
Deng,W.J
Tourism Management 28 5 1274-1284
[2007]
The symmetric relationship between attribute-level performance and overall customer satisfaction: A reconsideration of the importance-performance analysis
Matzler, K.
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The performance-importance response function, Observation and implications
The influence of multi store environment cues on perceived merchandise value and patronage intentions
Baker, J.
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The effects of in-store environment cues on purchase intentions across the three types of restaurants in Korea
Lee, Y. K.
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Service management: Operations, strategy, information technology (6th ed.)
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Revised importance-performance analysis, Three-factor theory and benchmarking
Deng, W. J.
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Multivariate Data Analysis, 6th ed
Measuring festival quality and value affecting visitors’ satisfaction and loyalty using a structural approach
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Ireland’s image as a tourism destination in France: Attribute importance and performance
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Investigating the relationships among perceived value, satisfaction, and recommendations : The case of the Korean DMZ
Introducing the Relativity to Traditional Importance-Performance Analysis
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Importance-performance analysis revisited: The role of factor structure of customer satisfaction
Matzler, K
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Importance-performance Analysis: A Useful Tool for Directing Continuous Quality Improvement in Higher Education
Importance- performance analysis
IPA와 revised IPA를 활용한 페스티벌스케이프의 만족도 평가 연구
김지희
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Fuzzy neural based importance-performance analysis for determining critical service attributes
Deng, W. J
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Lee, Y. K.
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Attendee’ needs and service priorities in a large convention center: Application of the importance-performance theory
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[2006]
'
지각된 환경단서에 따른 2010제천국제한방바이 오엑스포의 만족도 평가:IPA와 RevisedIPA 간 비교를 중심으로'
의 유사주제(
) 논문