이동전화 서비스기업의 브랜드 자산 구성 요인에 관한 계층분석과정의 적용 서비스품질 실행방안을 중심으로

논문상세정보

' 이동전화 서비스기업의 브랜드 자산 구성 요인에 관한 계층분석과정의 적용 서비스품질 실행방안을 중심으로' 의 참고문헌

  • 패밀리레스토랑의 브랜드자산 구성요인에 관한 연구
    안대희 Tourism Research 22 1-26 [2006]
  • 캠퍼스 인트라넷 서비스에서 사용자 만족요인의 상대적 중요도 측정에 관한 퍼지 AHP 접근방법
    김선민 한국생산관리학회지 15 1 153-177 [2004]
  • 철도서비스품질 결정요인에 관한 연구
    이형석 서비스경영학회지 7 1 125-145 [2006]
  • 외식산업의 성과측정항목의 가중치 개발: 국내 패밀리 레스토랑을 중심으로
    오윤석 외식경영연구 7 2 125-145 [2004]
  • 브랜드자산의 구성 요소 및 측정에 관한 연구
    김정현 사회과학연구 11 287-304 [2004]
  • 대학조직의 성과관리를 위한 계층분석과정의 적용
    이형석 한국경영과학회지 32 4 81-88 [2007]
  • 계층적 의사결정과정에 의한 패밀리레스토랑 선택요인 연구
    이형석 경영연구 19 3 1-19 [2004]
  • Towards a B2B Customer-based Brand Equity Model
    Jensen, M. B Journal of Targeting, Measurement and Analysis for Marketing 16 2 122-128 [2008]
  • The Value of Brand Equity,” Journal of Business Strategy
    Aaker, D. A Journal of Business Strategy 13 4 27-32 [1992]
  • The Measurement and Determinants of Brand Equity: A Final Approach
    Simon, C Marketing Science 12 Winter 28-52 [1993]
  • The Logic of Priorities
    Saaty, T. L - [1992]
  • The Analytic Hierarchy Process: Applications and Studies
    Golden, B. L. - [1989]
  • Strategic Brand Management: Building, Measuring and Managing Brand Equity
    Keller, K - [2001]
  • SHOW 브랜드 도입과 통합적 마케팅 커뮤니케이션 전략
    김영찬 광고학연구 18 5 475-495 [2007]
  • SERVQUAL : A Multiple Item Scale for Measuring Consumer Perceptions of Service Quality
    Parasuraman A Journal of Retailing 64 1 12-37 [1988]
  • Measuring Service Quality:A Reexamination and Extension
    Cronin, J. J. Jr. Journal of Marketing 56 3 55-68 [1992]
  • Marketing Antecedents of Industrial Brand Equity: An Empirical Investigation in Speciality Chemicals
    van Reil, A. C. R. Industrial Marketing Management 34 841-847 [2005]
  • Managing brand equity: capitalizingon the value of a brand name
    Aaker,D.A - [1991]
  • Managing Brand Equity
    Farquhar, P Marketing Research 1 1-11 [1989]
  • How to Make a Decision: The Analytic Hierarchy Process
    Saaty, T. L Interfaces 24 6 19-43 [1994]
  • Effects of Price Brand, and Store Information on Buyers' Product Evaluations
    Dodds, W. B Journal of Marketing Research 28 307-319 [1991]
  • Dimension of Brand Personality
    Aaker, D. A Journal of Marketing Research 34 8 7-356 [1997]
  • Defining, Measuring and Managing Brand Equity: A Conference Summary
    Leuthesser, L - [1988]
  • Consumer Perception of Price, Quality and Value: A Mean-end Model and Synthesis of Evidence
    Zeithaml, A Journal of Marketing 52 2-22 [1988]
  • Conceptualizing, Measuring and Managing Customer based Brand Equity
    Keller, K Journal of Marketing 57 1 1-22 [1993]
  • Cognitive, Affective, and Attribute Bases of the Satisfaction Response
    Oliver, R. L. Journal of Consumer Research 20 418-430 [1993]
  • Branding a B2B Service: Does a Brand Differentiate a Logistics Service Provider?
    Davis, D. F. Industrial Marketing Management 37 218-227 [2008]
  • Advertising and Promotion Management
    Rossiter, J. R - [1987]
  • AHP를 이용한 패밀리레스토랑의 입지선정
    염진철 외식경영연구 6 3 161-178 [2003]
  • AHP를 이용한 CRM 성공요인의 우선순위 분석
    임채관 서비스경영학회지 8 1 137-159 [2007]
  • A Service Quality Model and Its Marketing Implication
    Gronroos, C European Journal of Marketing 18 4 35-44 [1984]
  • A Conceptual Model of Service Quality and Its Implications for Future Research
    Parasuraman, A. Journal of Marketing 49 41-50 [1985]