“브랜드 현저성이 경쟁 브랜드 회상에 미치는 영향에 대한 브랜드 인지도 수준의조절효과,”
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저자
이성호
박찬영
김상욱
고인곤
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제어번호
103785783
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학술지명
기업경영연구
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권호사항
Vol.
18
No.
2
[
2011
]
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발행처
한국기업경영학회
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발행처 URL
http://www.kocoma.or.kr
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자료유형
학술저널
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수록면
187-201
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언어
Korean
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출판년도
2011
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등재정보
KCI등재
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판매처
'
“브랜드 현저성이 경쟁 브랜드 회상에 미치는 영향에 대한 브랜드 인지도 수준의조절효과,”' 의 참고문헌
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제품 및 브랜드 인출단서가 경쟁브랜드의 기억에 미치는 영향
한민희
경영학연구 19 2 67-85
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상표 개성- 상표 현저성- 상표 충성도 간의 구조적인 관계에 관한 연구
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[2005]
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김동균
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문달주
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Memory and attentional Factors in Consumer Choice:Concepts and Research Methods
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Is Memory Schematic
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Experiences with Script Elicitation within Consumer Decision-Making Contexts in \Advances in Consumer Research
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Dynamic Busan'브랜드 인지도와 애호도간의 관련성
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Conceptualizing, Measuring, and Managing Customer-Based Equity
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Cognitive Psychology an overview for Cognitive Scientists
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Choices from sets Including Remembered Brand:Use of Recalled Attributes and Prior Overall Evaluation
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Brand Salience versus Brand Image:Two Theories of Advertising Tracking in the Rental-Car Business
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