서비스지향성과 서비스가치가 학생만족과대학이미지에 미치는 영향: 대학교육 서비스 경쟁력 강화방안을 중심으로
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서비스지향성과 서비스가치가 학생만족과대학이미지에 미치는 영향: 대학교육 서비스 경쟁력 강화방안을 중심으로' 의 참고문헌
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학생만족도의 결정요인에 대한 연구
이용기
고객만족경영연구 2 1 69-100
[2000]
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지각된 환경특성과 조직특성이 대학관리자의 의도된 마케팅 전략의 선택에 미치는 영향
임영균
마케팅연구 10 2 37-59
[1995]
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시장지향성의 영향요인과 결과의 인과관계:국내전문대학을 중심으로
이용기
경영학연구 27 3 729-757
[1998]
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시장지향성과 성과: 사원만족, 고객만족 및 기업이미지의 매개적 역할
이학식
경영학연구 27 1 157-184
[1998]
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서비스품질과 서비스가치
이학식
한국마케팅저널 1 2 77-99
[1999]
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박사
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대학교육서비스품질이 학생만족, 몰입과 구전, 기부의향에 미치는 영향
정기한
학습자중심교과교육연구 10 2 371-406
[2010]
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대학교육서비스의 개선과 관리방안을 위한 서비스품질 모형의 적용-탐색적 접근
김성영
한국방송통신대학교 논문집 -
[1998]
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박사
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대학교육서비스 질의 강화방안에 관한 연구
이경오
성심외국어대 논문집 20 3 25-42
[2000]
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대학교육서비스 마케팅모형 구축에 관한 연구
최덕철
마케팅과학연구 6 339-366
[2000]
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국립대학교육서비스에 대한 소비자만족의 척도개발 -광주·전남지역을 중심으로
김미라
소비자학연구 16 3 25-43
[2005]
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교육서비스품질이 서비스만족과 진로탐색활동에 미치는 영향
박재홍
경영논총 24 2 33-60
[2006]
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교육서비스품질의 측정에 관한 실증적 연구-상업계 고등학교를 중심으로
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교육서비스품질에 대한 한국의 국립대학과 사립대학의 경쟁모델 비교
강만수
고객만족경영연구 13 2 201-219
[2011]
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교육서비스가 학생만족에 주는 영향에 관한 연구
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고객지향적 대학교육:도전과 기회:강의/학습 과정의 품질향상을 중심으로
민재형
경영교육연구 1 2 123-138
[1997]
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고객재구매의도 결정요인에 관한 연구:고객가치, 고객만족, 전환비용, 대안의 매력도
김상현
마케팅연구 17 2 25-55
[2002]
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The Service Profit Chain:How Leading Companies Link Profit and Growth to Loyalty,Satisfaction and Value
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The Research on School Marketing Current Issues and Future Directions,Journal of Educational
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The Nature Of Customer Value.An Axiology of Services in the Consumption Experience,in Service Quality,in New Directions in Theory and Practice
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The Evolving Marketing Concept,Competitive Intensity and Organizational Performance
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The Effect of a Market Orientation on Business Profitability
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The American Customer Satisfaction Index: Nature, Purpose, and Findings
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Student Satisfaction and Quality of Service in Italian Universities,Managing Service
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Structural equation modeling in practice:a review and recommended two-step approach
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Structural Equation Modeling with AMOS:Basic Concepts
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Service Quality in Higher Education:The Role of Student Expectations,Journal of Business
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SERVQUAL : A Multiple Item Scale for Measuring Consumer Perceptions of Service Quality
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SERV*OR-A Managerial Measure of Organizational Service-Orientation
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Putting the Service Profit Chain to Work
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Multivariate Data Analysis with Readings
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Modeling Consumer Satisfaction Determinants of Satisfaction,and Post-Purchase Actions Among Consumers of Undergraduate Higher Education
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Market Orientation:The Construct,Research Propositions,and Managerial Implications
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Market Orientation: Antecedents and Consequences
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Market Orientation and the Learning Organization
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Listening to the Customer's Voice:Examining Perceived Serivce Value among Business College Students
Leblanc,G.
International Journal of Educational Management 13 4 187-198
[1999]
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Leaving College:Rethinking the Cause and Cures of Student Attribution
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Human Resource Management is Critical
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Exploring the Concept of Loyalty in Services
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Effects of Price,Brand and Store Information on Subjective Product Evaluations
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Determinants of Consumer Satisfaction with Education:Implications for College and University Administrators
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Customer Value:the Next Source for Competitive Advantage
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Customer Loyalty: Toward an Integrated Conceptual Framework
Dick, Alan S.
Journal of the Academy of Marketing Science 22 99-113
[1994]
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Consumer Self-Regulation in a Retail Environment
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Consumer Perceptions of Price, Quality, and Value : A Means-End Model and Synthesis of Evidence
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Are Students Customer? TQM and Marketing Perspectives
Eagle,I.
Quality Assurance in Education 15 1 44-60
[2007]
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An Educational Institution's Quest for Service Quality:Customers' Perspective
Joseph,M
Quality Assurance in Education 13 1 66-82
[2005]
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A National Customer Satisfaction Barometer: The Swedish Experience
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A Cross-Sectional Test of the Effect and Conceptualization of Services Value
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