Effects of Relational Benefits and Shopping Orientation on Customer Loyalty in Mobile Shopping Malls : With Emphasis on Moderating Effects of M-VALS

' Effects of Relational Benefits and Shopping Orientation on Customer Loyalty in Mobile Shopping Malls : With Emphasis on Moderating Effects of M-VALS' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • 기업경영
  • Mobile Business
  • Mobile Internet Lifestyle
  • Relational Benefits
  • Shopping Orientation
  • public enterprises in Seoul. works council
  • stake-holders
  • 관계혜택
  • 근로자 경영참여
  • 근로자대표
  • 근로자이사
  • 근로자참여 및 협력증진에 관한 법률
  • 노사협의회
  • 모바일 라이프스타일
  • 모바일 비즈니스
  • 쇼핑성향
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
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