-
- 저자 김신애
- 제어번호 101827372
- 학술지명 마케팅논집
- 권호사항 Vol. 24 No. 1 [ 2016 ]
- 발행처 한국전략마케팅학회
- 자료유형 학술저널
- 수록면 59-82 ( 24쪽)
- 언어 Korean
- 출판년도 2016
- KDC 325
- 등재정보 KCI등재
- 판매처 학술교육원
- 주제어 Brand Assets Brand Trust Nuclear power plant Recovery planning program Seismic fragility curve Traditional Markets Transmission tower Virginia earthquake brand assets brand trust Longterm Orientation Time history analysis Traditional markets 브랜드신뢰 브랜드자산 장기지향성 전통시장
유사주제 논문( 1,421)
- 브랜드자산 348건
- 전통시장 234건
- 브랜드신뢰 193건
- Nuclear power plant 150건
- 장기지향성 140건
- Brand Trust 123건
- brand trust 94건
- time history analysis 43건
- longterm orientation 27건
- traditional markets 25건
- Traditional Markets 16건
- Brand Assets 11건
- brand assets 8건
- Seismic fragility curve 5건
- Transmission tower 2건
- Recovery planning program 1건
- Virginia earthquake 1건