A Meta-Analysis of Influencing Factors on Purchase Intention in Social Network Service Environment Utilized Big Data Analysis

' A Meta-Analysis of Influencing Factors on Purchase Intention in Social Network Service Environment Utilized Big Data Analysis' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • 시스템
  • Big data
  • Partisanship
  • Party-sponsored ad
  • Purchase intention
  • big data
  • meta analysis
  • political involvement
  • purchase intention
  • social commerce
  • social network service
  • social-commerce
  • 구매의도
  • 메타분석
  • 빅데이터
  • 소셜네트워크서비스
  • 소셜커머스
  • 정당광고
  • 정당지지도
  • 정치관여도
  • 정치광고
  • 태도
  • 투표 의지
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
13,632 0

0.0%