소셜 빅 데이터를 이용한 여행사 평가에 관한 연구

' 소셜 빅 데이터를 이용한 여행사 평가에 관한 연구' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • big data
  • buzzmonitoringsystem
  • customerfeedback
  • social media
  • travel agency
  • 고객피드백
  • 버즈모니터링 시스템
  • 빅데이터
  • 소셜 미디어
  • 여행사
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
4,863 0

0.0%

' 소셜 빅 데이터를 이용한 여행사 평가에 관한 연구' 의 참고문헌

  • 통합적 관광지서비스 만족 모델에 관한 연구 - 방한 중국인과 일본인 관광객을 대상으로 -
    최규환 관광경영연구 18 : 319 ~ 337 [2014]
  • 소셜 미디어 상 고객피드백을 위한 감성분석
    Song, Eun-Jee 송은지 한국정보통신학회논문지 19 (4) : 780 ~ 786 [2015]
  • 소셜 네트워킹 서비스(SNS) 관련 연구의 분류와 연구 동향
    정기주 한국지식정보기술학회 논문지 6 (5) : 81 ~ 96 [2011]
  • The Study of the Impact of Perceived Quality and Value of Social Enterprises on Customer Satisfaction and Re-Purchase Intention
    E. J. Choi International Journal of Smart Home(IJSH) 7 [2013]
  • Gene Algorithm of Crowd System of Data Mining
    박종민 Journal of Information and Communication Convergence Engineering 10 (1) : 40 ~ 44 [2012]
  • Document Classification Model Using Web Documents for Balancing Training Corpus Size per Category
    박소영 Journal of Information and Communication Convergence Engineering 11 (4) : 268 ~ 273 [2013]
  • Big data: The next frontier for innovation, competition, and productivity
  • Analyzing Customer Feedback on Social Media
    Eunjee Song International Conference on Future Information and Communication Engineering 7 (1) : 419 ~ 422 [2015]
  • A study on tourism information classification system on internet on Internet: Focus on the Major Tour Information Websites in Korea
    Eunjung cho Sejong University [2011]
  • A Model Specification for Measuring Competitiveness of the Tourism Industry
    Chulwon Kim Korea Tourism Research Institute [2002]