온라인 영재교육 프로그램에서 중학생의 튜터 역할에 대한 인식이 심층학습, 학업성취, 수업평가에 미치는 영향 = The Influence of Students Perception of Tutors roles on Deep Learning, Achievement, and Course Evaluation in Online Gifted Education Program

' 온라인 영재교육 프로그램에서 중학생의 튜터 역할에 대한 인식이 심층학습, 학업성취, 수업평가에 미치는 영향 = The Influence of Students Perception of Tutors roles on Deep Learning, Achievement, and Course Evaluation in Online Gifted Education Program' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • 교육정책 및 행정
  • achievement
  • course evaluation
  • deep learning
  • online gifted education
  • online inquiry-based learning
  • role of tutor
  • 수업평가
  • 심층학습
  • 온라인 영재교육
  • 온라인 탐구학습
  • 튜터 역할
  • 학업성취도
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
3,268 0

0.0%