소셜 미디어 상 고객피드백을 위한 감성분석

논문상세정보
' 소셜 미디어 상 고객피드백을 위한 감성분석' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • big data
  • customerfeedback
  • morphological analysis
  • sensitivity analysis
  • social media
  • 감성분석
  • 고객피드백
  • 빅데이터
  • 소셜 미디어
  • 형태소 분석
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
5,434 6

5.9%

' 소셜 미디어 상 고객피드백을 위한 감성분석' 의 참고문헌

  • 인터넷을 이용한 설문조사와 고객만족도조사 시스템구현
    남궁평 응용통계연구 18 (3) : 713 ~ 727 [2005]
  • 인접 조건 검사에 의한 초고속 한국어 형태소 분석
    심광섭 정보과학회논문지 : 소프트웨어 및 응용 31 (1) : 89 ~ 99 [2004]
  • 온라인 쇼핑에서 개인적 특성차이가 고객 만족도와 구매 의도에미치는 영향: 정보보안 우려감의 역할을 중심으로
    문윤지 한국정보통신학회논문지 17 (11) : 2717 ~ 2722 [2013]
  • 소셜 네트워킹 서비스(SNS) 관련 연구의 분류와 연구 동향
    정기주 한국지식정보기술학회 논문지 6 (5) : 81 ~ 96 [2011]
  • The Study of the Impact of Perceived Quality and Value of Social Enterprises on Customer Satisfaction and Re-Purchase Intention
    E. J. Choi International Journal of Smart Home(IJSH) 7 (1) : 239 ~ 252 [2013]
  • Legacy of Smart Device, Social Network and Ubiquitous E-class System
    Sami Abduljalil Journal of Information and Communication Convergence Engineering 9 (1) : 1 ~ 5 [2011]
  • Gene Algorithm of Crowd System of Data Mining
    박종민 Journal of Information and Communication Convergence Engineering 10 (1) : 40 ~ 44 [2012]
  • Document Classification Model Using Web Documents for Balancing Training Corpus Size per Category
    박소영 Journal of Information and Communication Convergence Engineering 11 (4) : 268 ~ 273 [2013]
  • Design and Implementation of Good Bibimbap Restaurant Recommendation System Using TCA based on BigData
    S.J. Kim International Journal of Software Engineering and Its Applications 8 (7) : 95 ~ 106 [2014]
  • Big data: The next frontier for innovation, competition, and productivity
  • A Study on the Collection Site Profiling and Issue-detection Methodology for Analysis of Customer Feedback on Social Big Data
    E.J Song International Journal of Smart Home (IJSH) 8 (6) : 169 ~ 178 [2014]