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The Distribution Industry’s Social Responsibility and Ethics Management: Effects on Corporate Trust and Loyalty
Nam-Soo Yoon
Young-Ei Kim
2014년
활용도 Analysis
논문 Analysis
연구자 Analysis
활용도 Analysis
논문 Analysis
연구자 Analysis
활용도
공유도
영향력
논문상세정보
저자
Nam-Soo Yoon
Young-Ei Kim
주제어
CorporateTrustandLoyalty
DistributionIndustry
EthicsManagement
social responsibility
참고문헌( 67)
유사주제 논문( 9,814)
경영관리 9,595건
social responsibility 164건
distributionindustry 49건
ethicsmanagement 6건
인용/피인용
The Distribution Industry’s Social Responsibil ...
' The Distribution Industry’s Social Responsibility and Ethics Management: Effects on Corporate Trust and Loyalty' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제
경영관리
corporatetrustandloyalty
distributionindustry
ethicsmanagement
social responsibility
동일주제 총논문수
논문피인용 총횟수
주제별 논문영향력의 평균
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자세히
주제별 논문영향력
논문영향력
주제
주제별 논문수
주제별 피인용횟수
주제별 논문영향력
주제분류(KDC/DDC)
경영관리
9,596
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주제어
corporatetrustandloyalty
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distributionindustry
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ethicsmanagement
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social responsibility
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' The Distribution Industry’s Social Responsibility and Ethics Management: Effects on Corporate Trust and Loyalty'
의 참고문헌
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[2009]
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A Feminine Approach to Ethics and Moral Education
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' The Distribution Industry’s Social Responsibility and Ethics Management: Effects on Corporate Trust and Loyalty'
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