미쉐린 가이드 선정 레스토랑의 경험적 소비가치가 관계몰입 및 관계지속의도에 미치는 영향 : 자기 효능감의 조절효과를 중심으로 = The Effects of Experiential Consumption Value of Michelin Guide Selection Restaurant on Relation Commitment and an Intention of Relationship Continuity : Focused on Moderating Effect of Self-Efficacy
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미쉐린 가이드 선정 레스토랑의 경험적 소비가치가 관계몰입 및 관계지속의도에 미치는 영향 : 자기 효능감의 조절효과를 중심으로 = The Effects of Experiential Consumption Value of Michelin Guide Selection Restaurant on Relation Commitment and an Intention of Relationship Continuity : Focused on Moderating Effect of Self-Efficacy' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제
공동주거 관리
경험적 소비가치
관계몰입
관계지속의도
미쉐린가이드
자기효능감
동일주제 총논문수
논문피인용 총횟수
주제별 논문영향력의 평균
3,752
0
0.0%
주제별 논문영향력
논문영향력
주제
주제별 논문수
주제별 피인용횟수
주제별 논문영향력
주제분류(KDC/DDC)
공동주거 관리
6
0
0.0%
주제어
경험적 소비가치
5
0
0.0%
관계몰입
86
0
0.0%
관계지속의도
93
0
0.0%
미쉐린가이드
5
0
0.0%
자기효능감
3,557
0
0.0%
계
3,752
0
0.0%
* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수
0
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미쉐린 가이드 선정 레스토랑의 경험적 소비가치가 관계몰입 및 관계지속의도에 미치는 영향 : 자기 효능감의 조절효과를 중심으로 = The Effects of Experiential Consumption Value of Michelin Guide Selection Restaurant on Relation Commitment and an Intention of Relationship Continuity : Focused on Moderating Effect of Self-Efficacy' 의 참고문헌
A review and meta-analysis of the antecedents , correlates , and consequences of organizational commitment
108 ( 2 ) , 171-194[1990]
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미쉐린 가이드 선정 레스토랑의 경험적 소비가치가 관계몰입 및 관계지속의도에 미치는 영향 : 자기 효능감의 조절효과를 중심으로 = The Effects of Experiential Consumption Value of Michelin Guide Selection Restaurant on Relation Commitment and an Intention of Relationship Continuity : Focused on Moderating Effect of Self-Efficacy'
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