영업사원의 고객관계형성 유형의 선행요인(행동) 및 후행요인(관계품질)에 관한 연구 : 고객관계형성 유형(비즈니스, 사회적)의 매개효과와 영업유형(B2B, B2C)의 조절효과를 중심으로 = A Study on the Customer Relationship Building of Salespeople : the Moderation Effects of the Customer Relationship Types (Business, Social) and the Mediation Effects of the Sales Types
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영업사원의 고객관계형성 유형의 선행요인(행동) 및 후행요인(관계품질)에 관한 연구 : 고객관계형성 유형(비즈니스, 사회적)의 매개효과와 영업유형(B2B, B2C)의 조절효과를 중심으로 = A Study on the Customer Relationship Building of Salespeople : the Moderation Effects of the Customer Relationship Types (Business, Social) and the Mediation Effects of the Sales Types' 의 주제별 논문영향력