주택가격에서 아파트 브랜드가 차지하는 가치비중에 관한 연구 : 광주광역시를 중심으로 = A Study on the Valuation Ratio of Apt Brand in Housing Price : Focused on Apartment in Gwangju Metropolitan City
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주택가격에서 아파트 브랜드가 차지하는 가치비중에 관한 연구 : 광주광역시를 중심으로 = A Study on the Valuation Ratio of Apt Brand in Housing Price : Focused on Apartment in Gwangju Metropolitan City' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 요약
주제
지역사회
apartment
brand
valuation ratio
동일주제 총논문수
논문피인용 총횟수
주제별 논문영향력의 평균
231
0
0.0%
주제별 논문영향력
논문영향력
주제
주제별 논문수
주제별 피인용횟수
주제별 논문영향력
주제분류(KDC/DDC)
지역사회
16
0
0.0%
주제어
apartment
85
0
0.0%
brand
129
0
0.0%
valuation ratio
1
0
0.0%
계
231
0
0.0%
* 다른 주제어 보유 논문에서 피인용된 횟수
0
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주택가격에서 아파트 브랜드가 차지하는 가치비중에 관한 연구 : 광주광역시를 중심으로 = A Study on the Valuation Ratio of Apt Brand in Housing Price : Focused on Apartment in Gwangju Metropolitan City' 의 참고문헌
Jr. and T. D. Crocker ( 1971 )Air pollution and residential property values
8 , 171-180
Estimating the value of urban green areas : A hedonic pricing analysis of the single family housing market in Los Angeles , CA
104 ( 3 ) , 373-387[2012]
Energy-efficient housing stimulus that pays for itself
38 ( 1 ) , 4-11 .[2010]
Do the Forward Sales of Real Estate Stabilize Spot Prices ?
32 ( 3 ) : 289-304[2006]
Ask not what the brand can evoke : Ask what can evoke the brand ?
[1992]
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