박사

관계마케팅 구성요인과 메뉴선택속성요인이 외식기업 브랜드 선택과 재방문의도에 미치는 영향 = The Effects of Relationship marketing factors and Menu selection attribute factors on Food service corporates’ brand choice and Revisit intention

김현정 2018년
논문상세정보
' 관계마케팅 구성요인과 메뉴선택속성요인이 외식기업 브랜드 선택과 재방문의도에 미치는 영향 = The Effects of Relationship marketing factors and Menu selection attribute factors on Food service corporates’ brand choice and Revisit intention' 의 주제별 논문영향력
논문영향력 선정 방법
논문영향력 요약
주제
  • mnl
  • 관계마케팅 구성요인
  • 메뉴선택속성요인
  • 선택행동
  • 재방문 의도
동일주제 총논문수 논문피인용 총횟수 주제별 논문영향력의 평균
670 0

0.0%

' 관계마케팅 구성요인과 메뉴선택속성요인이 외식기업 브랜드 선택과 재방문의도에 미치는 영향 = The Effects of Relationship marketing factors and Menu selection attribute factors on Food service corporates’ brand choice and Revisit intention' 의 참고문헌